Gjest loren Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vurderer å begynne med klatring, bor ikke så langt fra et senter som ser OK ut.. (som om jeg vet hvordan klatresenter skal se ut ) .. og synes det ser ordentlig gøy ut. Men dere som driver med det; Hvorfor begynte dere? Når begynte dere? Jeg er 21 og har aldri klatra før, så føler jeg blir litt "gammel"... Jeg har heller aldri drevet med sport før, pga diverse småsykdommer, men føler nå som jeg begynner bli friskere at jeg vil begynne å bruke kroppen til noe, få den i bedre form... Men jeg er ikke noen "lagsportperson", jeg vil konkurrere mot meg selv, hvis man kan si det på den måten.. .Presse mine egne grenser =) Er da klatring en sport for meg? Jeg synes det ser sånn ut, men jeg har lite peiling...
Lilletrollet Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har vært med mannen å klatret et par ganger,og det var kjempe gøy! Han begynte i fjor,og han er 36 så jeg tror det er greit å begynne nå Det fins nybegynner kurs man kan gå(sånne sikkerhets kurs) Synes det høres ut som en velidg bra sport for deg,man klatrer jo forskjellige ruter,og man kan utfordre seg selv ved å sette mål hele tiden! Lilletrollet
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 21 er da ingen alder! Jeg var 26 da jeg begynte (og syns ikke det er noen alder heller). Klatring er kjempegøy!!! På klatresentrene finnes det ruter i ulike vanskelighetsgrader, så man vil som regel finne gøye, utfordrende ruter uavhengig av hvilket nivå man er på. I motsetning til en del andre idretter som først blir gøy når man har tilegna seg endel ferdigheter så syns hvertfall jeg at klatring var kjempegøy allerede fra første gang. Hvorfor jeg begynte? Jeg ble med noen venner og prøvde det en gang, og ble umiddelbart frelst. Enormt morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå