Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hvorfor blir enkelte hunder helt tullete etter de har fått seg et bad eller en dusj? Vår hvite hund tok en del sklitaklinger i gjørma i går, med det resultat at hun ble lempet inn i dusjen og såpet ned da vi kom tilbake. Hun tar det som en fornærmelse å bli dusjet, med eller uten såpe, så hun er alltid rask med å komme seg ut av torturkammeret og riste seg. Greit nok det, men hvorfor er hun fullstendig gærning i et par timer etterpå? Etter en dusj sklir hun rundt på gulvet, spinner rundt, finner ikke roa, graver i senga si, hopper på meg, spinner en runde på stuegulvet igjen osv osv. Hvorfor oppfører rene hunder seg som om de er på speed?
Gjest Deception Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Velkommen i klubben! Vår hund raser rundt i sirkel, graver, hopper opp i sofaen, ned igjen, og nekter å se meg i øynene etter en dusj. Første gang han hoppet opp i sofaen, var for øvrig rett etter en dusj. Han var da så liten at jeg ikke trodde slikt var mulig.
monikabrx Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 hunder og mennesker har forskjellig oppfattning av hva som er bra lukt.. Vi syntes det lukter godt av shampo, hunder fåretrekker gjørme,gress,støv lukta
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 slik er vår hund også når han er nydusjet. helt spinnvill, men han virker glad for å kunne komme seg ut av dusjen "jess, endelig er det over! weee!"
Gjest Fruktfat Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Greit nok det, men hvorfor er hun fullstendig gærning i et par timer etterpå? Etter en dusj sklir hun rundt på gulvet, spinner rundt, finner ikke roa, graver i senga si, hopper på meg, spinner en runde på stuegulvet igjen osv osv. Hvorfor oppfører rene hunder seg som om de er på speed? ← sånn er vår òg... øra ligger bakover, halen ned mellom beina, hele kroppen er lav og hun spinner rundt i 100km/t, fram og tilbake, fram og tilbake, hun lager seg en liten løype rundt i huset som følges nøyaktig. ser ut som en liten kanin der hun suser rundt. vet ikke hvorfor, men alle hundene jeg har hatt erfaring med har vært sånn
monikabrx Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 sånn er vår òg... øra ligger bakover, halen ned mellom beina, hele kroppen er lav og hun spinner rundt i 100km/t, fram og tilbake, fram og tilbake, hun lager seg en liten løype rundt i huset som følges nøyaktig. ser ut som en liten kanin der hun suser rundt. vet ikke hvorfor, men alle hundene jeg har hatt erfaring med har vært sånn ← Hun prøver å fange opp luktene i huset..
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Hun prøver å fange opp luktene i huset.. ← Så det er derfor den stakkars sofaen får gjennomgå? Han gnir seg inntil den (=legger igjen hår), for ikke å snakke om senga.
Leo Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Min Voffe går også fullstendig fra konseptene når han har dusjet! For å unngå at han ruller og gnir seg på alt mulig annet, begynte jeg å gi ham et par store badehåndklær, så nå tørker han seg selv. Et syn for guder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå