Susie Skrevet 21. januar 2003 #1 Skrevet 21. januar 2003 Endelig! I dag foreslo samboeren min at vi kunne begynne å prøve å bli gravid i april!! Grunnen til at han valgte april er at han jobber på båt i forsvaret, og i januar er han ferdig.. Dette har jeg ventet så lenge på!!! Jeg har en datter på 3,5 fra et tidligere forhold, og har lenge ønsket meg ett barn til.. Men ville at det skulle bli planlagt på hans iniativ. Og i dag kom det:) jippiii Synst det er helt greit å vente til april, for vi gifter oss i mars. (bestemte meg forrige gang at jeg ikke skulle ha et barn til utenfor ekteskap) Det jeg lurer litt på er:: Jeg satte inn hormonspiral for 3 år siden. Når bør den taes ut?? Tar det lang tid å bli gravid etter en slik en?? Klemz fra meg
Gjest Hilde K S Skrevet 21. januar 2003 #2 Skrevet 21. januar 2003 Bestill time hos legen til etter bryllupet, så slipper du i alle fall å være gravid da ! Det er ikke alltid like kjekt å være morgenkvalm brud !
Håper Skrevet 22. januar 2003 #3 Skrevet 22. januar 2003 Jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta å bli gravid etter hormonspiral, men det er jo mye mindre hormoner enn i p-piller, så kanskje det ikke vil ta så lang tid. Uansett så er det hormoner inni bildet så vær forberedt på at det kan ta tid. Av den grunn ville jeg tatt den ut så fort som mulig og heller brukt kondom frem til april. Ellers så kan du bare ta en tlf til legen din og spørre. Lykke til med bryllup og prøving når den tid kommer Håper 5+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå