Gå til innhold

slites ut av venn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gotthard_*
Skrevet

lang historie kort: jeg ble for noen år siden kjent med et parr som flyttet inn i nerheten her, hygelige folk men jeg begynte desverre og få følelser for kona i huset. viste seg fort at hun hadde det for meg også og i en kort periode var vi meget intime.

vi fant ut at vi måtte slutte med dette og la følelser være følelser.

nå er det slik at jeg føler hu spiller mye på følelsene minne, som hun vet jeg forsat har.

om jeg ikke tar kontakt på en ukes tid så ringer hun og forteller hvor mye hun savner meg, ikke i direkte ord men mere i måten hun sier ting på. om jeg da kommer bort så skal hun gi meg en kos og gnir seg da inntil meg, snuser inn lukta mi mens hun kommer med kose/stønne lyder. når jeg sitter der da, ser hun hele tiden på meg med et sultent blikk og om hun går forbi meg er det alltid en hånd som stryker over meg.

men dagen etter er hun totalt kald, da sier hun så vidt hei osv.

jeg fortalte om ei dame jeg synes var søt som hadde begynt på jobben, hun blei da små spydig og to dager etterpå lurte hun på om jeg ville komme bort og ta lit vin med henne og mannen, utover kvelden da begynte hun og prate om hvor heftig de skulle elske den kvelden, hvor kåt hu var i fylla osv, hun "glemte" at jeg var der og begynte og gni lit mellom beina hans osv. Føler vel at hun prøvde da og vise meg at det var hu jeg synes var søt og ikke hu på jobben?

jeg vet jeg burde holde meg unna, men jeg klarer liksom ikke, har utrolig dårlig samvitighet ovenfor mannen og er utrolig glad vi klarte og slutte med dette tidlig.

mannen jobber mye og når vi utviklet dette forholdet hadde jeg aldri møtt mannen han en gang, samme dagen jeg møtte han avslutet vi det tullet vi dreiv med. Nå prøver jeg og komme meg ut men er så utrolig forelska i denne dama at jeg klarer ikke si nei om hun ber meg ta en tur.

forventer ingen sympati her inne, men håper noen kan kaste ut et råd eller to til meg, for dette driver meg til vanvid.

vil gjerne kutte hele bekjentskapet samtidig som jeg tenker på hu hele tiden. jeg hater hvordan hu er, hvordan hu leker med minne følelser osv men jeg klarer ikke trekke meg fordi hun sveiver meg inn hver gang..

hun sa en gang at om følelsene for meg ble for sterke ville hun behandle meg dårlig i håp om at JEG mistet følelsene for henne, men at jeg alltid skulle vite at de følelsene var ekte og utrolig vanskelig og bære.

noen som kjenner situasjonen og kan gi et bra råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra det du skriver, virker det som om det beste for deg vil være å avslutte vennskapet/forholdet tvert. Ikke noe kontakt i det hele tatt. For dama har makt over deg, og hun nyter det tydeligvis!

Synes det er dårlig gjort av henne å oppføre seg på denne måten, dere avsluttet jo affæren fordi hun er gift, ikke sant? Og fordi du fikk dårlig samvittighet. Hadde du beskrevet henne på en annen måte, ville jeg kanskje skrevet at du kanskje skulle satse på henne- folk skiller seg jo og blir sammen med andre stadig vekk, vet du.

Men i dette innlegget virker det bare som om hun leker med deg, og hun kommer nok aldri til å gå fra mannen sin for å være sammen med deg. Hun er en "maneater", med andre ord! :fy_fy:

Glem henne, og bli bedre kjent med denne søte damen på jobben din! ;)

Skrevet

Mye tyder på at du hun er ekstremt manipulerende, vilken personlighet som ligger bak kan en lure på.

Tenk litt på hvordan hun vil være om du hadde et stabilt forhold til henne, er hun manipulerende i andre sammenhenger... Hva skal til for at hun slutter å manipulere, liker du å bli manipulert, hva gir det deg?

Hvis du ikke ønsker å bli manipulert, hva gjør du da? (Du f.eks be den psykopatiske hora dra til helvete!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...