Pauline Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Var på shopping i går. Dvs jeg ble rett og slett ikke enig med meg selv om jeg torte kjøpe en jeans eller ei. Buksa var egentlig kjempefin. Drainpipes med høyt liv. Det var i en av de "kule" butikkene, og hu som jobba der mente at det var så moderne at.... Mulig det, men hvorfor ser jeg ingen som går i det da? Bruker 27 /28 og er altså ikke så diger, men følte at den buksa framhevet en timeglassfasong jeg ikke har. Vant til å tenke på meg sjøl som ganske rett. Men så er det noe med det der høye livet. Får jo vibbber til "kjerringbuksene" for noen år siden, da. - Og skl jeg bruke langt over 1000 på ei bukse, skal det ikke være ei som blir hengende, men den var jo fin...Hva sier dere, tør vi? Og i såfall hvorfor ikke?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tør, men vil ikke. Rett og slett fordi jeg ikke synes det er pent. Får assosiasjoner til ei viss midnight-dame (høye pinetrange jeans, skinnjakke og blondt permantert hår)
Catzy Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er litt usikker selv. Timeglassfasong er jo kult, så hvis du synes du ser feminin ut i slike, så er det jo bra. Men samtidig så ligger jo kjerring-bukse-tanken og lurer i bakhodet. Jeg tror trikset er å ha en slik kombo at du definitivt ikke ser kjerring ut, ved hjelp av en bra topp og kult tilbehør. Ikke at jeg kommer på noe bra tilbehør, dessverre. Men sjekk div. websiter med nye trender, så ser du kanskje noe som funker.
Pauline Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Har vel egentlig lagt hele buksa litt på is. Men takk for svar. Deler egentlig assosiasjonene til dere begge to.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Oh, bukser med høyt liv Hver eneste gang jeg ser litt gamle filmer, blir jeg superdistrahert av alle disse høye bukselivene (gjerne snurpet sammen). Jeg er klar over at jeg sikkert kommer til å bruke dette hvis det blir vanlig igjen (sluttet med å si "jeg skal aaaaldri bruke..... samme hvor moderne det blir. klok av erfaring ) men min bukse-med-høyt-liv-tilvenning har ikke kommet skikkelig igang enda, jeg tilhører saueflokken og medelsvensson.
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Høyt liv? Jippi! Endelig kan jeg kjøpe bukser igjen. Bukser med lavt liv kler meg overhodet ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg får iallefall elefant rumpe av bukser med høyt liv. Så jeg skal IKKE bruke det (igjen)
Amalie_85 Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Åååååå Hvor var det? Jeg ønsker meg en sånn bukse! Gjerne med vie ben
Gjest Deception Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Høyt liv? Jippi! Endelig kan jeg kjøpe bukser igjen. Bukser med lavt liv kler meg overhodet ikke. ← Med høyt liv i denne sammenhengen menes det at linningen gjerne går opp til navlen.
FashionySara Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville aldri gått med jeans MED høyt liv..men derimot andre "Pen bukser". Feks har jeg en svart kort knebukse med høyt liv jeg bruker bukseseleer til og en kort fin topp..passer perfekt..og pumps!
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Bukser med lavt liv kler meg overhodet ikke. ← Yes! Det er jo dette som er viktig?! Jeg kler overhodet ikke bukser med skyhøyt liv, da blir kroppen min seende ut som et par lange ben med hode på toppen. Ikke vil jeg ha bukser med superlavt liv så jeg får kløft på baksiden heller, en mellomting er bra. Mie - snusfornuftig og umoderne.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror jeg står over denne gangen. Jeg var med på kjøret forrige gang høyt liv var på moten, men da jeg prøvde en høy bukse her om dagen ble jeg bare gående å trekke i den fordi jeg syntes den satt altfor høyt oppe.
Miracl3 Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har korte ben, så høyt liv ser bra ut, lavt liv gjør bena mine kortere I tilegg har en jeg en veldig feminin og markert midje, som gjør susen i disse jeansene
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville aldri gått med jeans MED høyt liv..men derimot andre "Pen bukser". Feks har jeg en svart kort knebukse med høyt liv jeg bruker bukseseleer til og en kort fin topp..passer perfekt..og pumps! ← Helt enig. Jeg er oppvokst med Levis 501, og jeans skal for meg ikke ha høyt liv (ikke at jeg går i levisbukser mer, men det er noe med hva man er vant med). Men dressbukser og andre penbukser i stoff kan gjerne ha høyt liv. Har en bukse fra mango som jeg kjøpte for noen år siden som har ganske høyt liv, og det kler meg veldig pent. Men jeg er virkelig glad denne trenden med altfor lavt liv er på vei ut. Hvis man har litt sprettrumpe er det jo umulig å finne bukser som passer
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Yes! Det er jo dette som er viktig?! Jeg kler overhodet ikke bukser med skyhøyt liv, da blir kroppen min seende ut som et par lange ben med hode på toppen. ← For et mentalt bilde!
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 For et mentalt bilde! ← Pokker og. Nå kan alle kjenne meg igjen på gaten.
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Med høyt liv i denne sammenhengen menes det at linningen gjerne går opp til navlen. ← Jammen det er jo perfekt for meg . Vil ha sånn. (Endelig ser det ut til at jeg kan bli "moderne" et års tid )
Gjest Kanelia Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg synes jeans med høyt liv er fint! Har kjøpt meg Acne tube. Denne har høyt liv og bootcut. Har fått mange komplimenter for at den buksen er kjempetøff.
Gjest Sabia Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Pokker og. Nå kan alle kjenne meg igjen på gaten. ←
Amanlis Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Pokker og. Nå kan alle kjenne meg igjen på gaten. ← Jeg så for meg en hodefoting jeg. Men jeg er glad for at det kommer bukser som er høyere i livet igjen jeg. Jeg er veldig høy i livet og med litt rumpe i tillegg har jeg stått fortvila i maaaaaaaange prøverom med buksa sånn til midt på rumpa. Uansett hvilke tommer jeg har prøvd. Jeg bruker vanligvis 30, men en gang prøvde jeg 36 sånn for moro skyld, men jeg st der like herlig md buksa til midt på rumpa jeg. Jeg vil ikke ha dem helt opp til navelen, men sånn midt i mellom passer for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå