Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte ut visdomstann for snart 4 uker siden.

Du får dekket nesten alle utgiftene det koster, men har fortsatt ikke sett snurten av noen penger. Hvor lenge må man normalt vente på dette??.. Sist gang så tok det bare litt over 1 uke, før jeg fikk pengene. Kanskje jeg var heldig da, eller at det har skjedd en feil så jeg ikke får pengene.

Er snakk om noen tusenlapper, som jeg svært gjerne vil ha!! :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Hvorfor får du nesten alt refundert? Jeg gjorde dette for et par år siden - og da fikk jeg bare lommerusk igjen..?

Og - de eneste som kan svare på ditt spørsmål er trygdekontoret - eller NAV som de heter nå..

Skrevet

Oi, det skal jo jeg også ha. På tide å ringe å purre kanskje

Gjest Kokosbolla
Skrevet

Man får refundert ca 1000 kroner så vidt jeg husker. Dette beløpet er uavhengig av hvor mye du betalte hos tannlegekirurgen. Så hvis du bare betalte for eksempel 1200 kroner, får du jo nesten alt.

Da jeg sendte inn melding om refusjon til trygdekontoret, fikk jeg pengene etter ca to uker. Går sikkert litt opp og ned.

Skrevet

Det gikk ca en uke hos meg. Det kommer og litt an på hvor rask tannlegen er med å sende inn kravet.

Skrevet

Åj så mye dere fikk tilbake da ! Jeg husker det var snakk om 100 lappen hos meg. Dette har jeg gjordt 3 ganger.. og skal til pers igjen i oktober. Hmm er det endret regler?

Skrevet
Åj så mye dere fikk tilbake da ! Jeg husker det var snakk om 100 lappen hos meg. Dette har jeg gjordt 3 ganger.. og skal til pers igjen i oktober. Hmm er det endret regler?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg opererte(det er kun da du får refundert) ut en visdomstann for 3-4 år siden og da fikk jeg igjen 11-1200kr

Gjest Gjest_Angel2006_*
Skrevet

Jeg måtte betale ca 3000kr, og får refundert 2300 kr. Ringte NAV og de hadde ikke mottatt skjema.. så måtte ringe tannlegen og purre på de. De sa selvfølgelig at skjema var sendt.. Sa at det ikke var mottatt hos NAV, og de skulle da sende det på nytt..

Så nå får vi vente og se hva som skjer... :sjenert:

Skrevet
Opererte ut visdomstann for snart 4 uker siden.

Du får dekket nesten alle utgiftene det koster, men har fortsatt ikke sett snurten av noen penger. Hvor lenge må man normalt vente på dette??.. Sist gang så tok det bare litt over 1 uke, før jeg fikk pengene. Kanskje jeg var heldig da, eller at det har skjedd en feil så jeg ikke får pengene.

Er snakk om noen tusenlapper, som jeg svært gjerne vil ha!!  :forvirret:

jeg ble operert, men betalte kun egenandelen på 260 kr.

Skrevet

Jeg trakk ut en visdomstann i april, og opererte ut en til i mai, betalte rundt 2000 kroner og fikk igjen 870 kroner. Gikk på under en måned.

Skrevet

Har du prøvd å legge tanna i vann??

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...