Gjest Gjest_mannen_* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 hei Var på vorspill hos noen venner på fredag og det kom en jente som sa at hun likte meg til noen venner av meg. Vi begynte å prate litt sammen, tok noen røykepauser på byen sammen etc. Vi holdt rundt hverandre og mye sånt. Hun sa til en kamerat av meg på byen at hun sysn jeg var kjempeskjønn og snill etc. Jeg skulle på byen igår og prate litt med hu og si hadet fordi hun skal snart reise hjem til der hun bor. Hun var ved bordet vi satt fler ganger og det var akkurat som om jeg ikke eksisterte for henne. Jeg gikk på henne på gaten og hun trokka unna og gikk videre. Hvordan skal jeg tro at hun liker meg? (venner sier det, men jeg syns hun gir ut merkelige signaler)
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Kanskje det er et spill? Ignorer henne en stund, og se hvordan hun reagerer.
Gjest Gjest_mannen_* Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje hun har forandret mening? ← hun sa jo at hun likte meg til venninna si senest igår, men at hun ikke kunne omgås meg for mye nå. Siden hun vil heller være å støtte venninna si som sliter veldig psykisk om dagen. Så hun mente at dette bare rett og slett bør ligge. Fikk høre at jeg ikke tok nok intitiativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå