Gjest vil reise før jul:-) Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 hvor mye koster det ca med en langweekend til new york og hva annbefaler du å oppleve? vil gjerne se de mest jule pyntete og berømte gatene, stedene eller handlesenterene. Gjerme slik en ser på tv gi gjerne + og - ved en slik reise. har aldri vært i usa før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Juleshopping i New York er herlig, var på det i fjor. Ble egentlig ikke så voldsomt imponert over de utendørs dekorasjonene, men fantastisk å se hvordan de pynter opp inne på de store kjøpesentrene. Macy's, Bloomingdales osv. Moro bare å gå der og kikke, selv om man ikke kjøper noe. Disney store er supert hvis man skal handle til barn, eller barnslige voksne Flybilletter koster vel gjerne 3-4000. Hotell med skikkelig standard på er dyrt, men man kan få private rom på en del hostels til ganske rimelige priser. Dollarkursen er ganske hyggelig nå om dagen. Vil anbefale å bo mid-town, så kan man bruke apostlenes hester både til øvre og nedre Manhattan. Åh, får lyst på ny juleshoppingtur, jeg. Husk å få med deg en tur til skøytebanen og det kjempestore juletreet ved Rockefeller Centre Fin utsikt fra toppen av bygningen også, stort sett kortere køer enn ved Empire State. Det er jo litt lavere enn Empire State, men til gjengjeld får du tatt bilder av, ja nettopp, Empire State Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 *sukk* hadde jeg bare hatt mulighet for å ta meg litt fri. Alltid hatt lyst til å reise bortover til NYC november/desember. Men det jeg lurer på er om det er mange som reiser dit i samme ærende, og ikke minst hva flyselskap man velger nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei Min kone og jeg var på tur til NYC for første gang for et par år siden og jeg har lagt ut reisebrev med bilder og linker på http://gardkarlsen.com/new_york_city_trip_report.htm . Husk at du må ha et maskinlesbart pass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå