MAcy Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Haar lurt litt på å ha sånne som er ensfarget med navn på brudens navn og brudgom og dato på eller slik man vil at det skal stå på? Hva slags servietter hadde dere?
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Skal ha hvite tøyserverietter uten navn.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kan komme på amnge andre ting jeg heller bruker penger på en å få trykket på navn på serviettene Vi skal vel ha enkle hvite stoff, muligens tykke delikate papirservietter i en passende valør.
MAcy Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kan komme på amnge andre ting jeg heller bruker penger på en å få trykket på navn på serviettene Vi skal vel ha enkle hvite stoff, muligens tykke delikate papirservietter i en passende valør. ← Finnes mye å bruke pengene på er serviettsamler og synes derfor det er litt moro med serviettene. Hadde hvite servietter med navne trykket på da jeg ble konfirmert. Disse fikk mamma bestilt til meg fra USA, men trodde nå jeg hadde hørt at det var mulig å få de her til lands også!!
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Mener å huske at www.bryllupsbutikken.no har mulighet for trykk på servietter.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Finnes mye å bruke pengene på er serviettsamler og synes derfor det er litt moro med serviettene. Hadde hvite servietter med navne trykket på da jeg ble konfirmert. Disse fikk mamma bestilt til meg fra USA, men trodde nå jeg hadde hørt at det var mulig å få de her til lands også!! ← Jammen se der, da var det straks mer logisk Det er fult mulig å få dette gjort i norge, har sett det flere steder, uten at jeg nå kommer på hvor
*Emma* Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vet faktisk ikke. Tror vi får vanlig hvite servietter (mest sannsynlig stoff for dte er et fint sted). Vi skal være på en restaurant og får ikke velge såne ting selv...men det er heeeelt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå