qrs Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har forsøkt dette? Har ikke mp3-spiller heller i dag så jeg vet jo ikke helt hvordan dette fungerer. Men tenkte at dette kunne være en fin løsning. Går det an å gjøre dette? Syns at discmanen er litt diger og upraktisk å ta med på tur/trening.
Skravla Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en mp3 med stor lagringsplass og har for tiden 3 bøker jeg varierer med. Hjemme blir det bare pensum så når jeg går ut må jeg ha litt skikkelige bøker. Elsker MP3spilleren min.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hvordan gjør dere det da? Kjøper dere lydbokcd og fører over på mp3 spilleren el.går det ann å laste ned fra nettet? Er ikke så god på sånt jeg.
Skravla Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøper eller låner bøker. Har aldri lastet ned fra nettet.
qrs Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Nå har jeg skaffet meg mp3-spiller med 1 GB minne og nå sitter jeg og laster over litt musikk pluss bøker som jeg har lånt på biblioteket. Kjempegreier!! At jeg aldri har tenkt på dette før!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje litt uten om emnet...men... Jeg kom på at jeg hørte lydbok på iTunes for en stund siden. Hadde en skikkelig vaskehelg og skulle gjøre arbeidet lettere med en god lydbok i bakgrunnen. Mannen min anbefalte meg en lydbok han syntes var helt vannvittig bra, og jeg gledet meg til den. Jeg hørte lenge og ble mer og mer irritert over den idiotiske oppbyggingen av historien. Følte liksom ikke at noen av kapitlene hang sammen!! Jeg ble litt irritert på mannen min også som hadde anbefalt meg dette rotet av en roman!! Det hadde sikkert gått 2 timer før jeg skjønte at iTunes var innstilt på RANDOM!! -M-
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje litt uten om emnet...men... Jeg kom på at jeg hørte lydbok på iTunes for en stund siden. Hadde en skikkelig vaskehelg og skulle gjøre arbeidet lettere med en god lydbok i bakgrunnen. Mannen min anbefalte meg en lydbok han syntes var helt vannvittig bra, og jeg gledet meg til den. Jeg hørte lenge og ble mer og mer irritert over den idiotiske oppbyggingen av historien. Følte liksom ikke at noen av kapitlene hang sammen!! Jeg ble litt irritert på mannen min også som hadde anbefalt meg dette rotet av en roman!! Det hadde sikkert gått 2 timer før jeg skjønte at iTunes var innstilt på RANDOM!! -M- ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå