monja Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hvor mange julekort sender du? Og dere som har bilde av barna på kortene, gir dere og kort til foreldre etc som bor i samme by som dere?
Arkana Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg sender kanskje 10 julekort. Sender aldri til folk jeg treffer i jula/treffer jevnlig. Jeg sender kort til gamle venner fra da jeg studerte i England samt et par venner spredt rundt om i Norge + litt familie i Frankrike.
Pimbila Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Vi sender/gir postkort til ca 45 stk. Med bilde av barna. Gir til alle våre nærmeste, uansett bosted.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Sender heimelaga kort til omlag 20 stk (venner og familie).
Gjest Aloha Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Sender vel omtrent 10 kort, til venner og familie jeg sjelden ser.
Malama Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Rundt 30 stykker. Ingen til de som bor i samme by som oss, men det er vel i hovedsak fordi ingen av oss har noe som helst familie i den byen vi bor i. Vi sender til våre foreldre/søsken, tanter/onkler og besteforeldre, samt et par søskenbarn. De vi treffer leverer vi til, de vi ikke treffer sender vi til. Vi har pr. i dag ikke barn, og putter ikke bilde av oss selv på, men ville uansett ikke gjort forskjell på de som bor i samme by eller ei. Min mor har et "julekortalbum" der hun limer inn julekortene med bilde fra hvert år, og det er koselig å bla og se ungne vokse, selv for dem som bor i samme by. (jeg har også et slikt album, men ettersom jeg ikke bor i smme by som noen v disse lenger, så kommer ikke jeg i den kategorien uansett da. Også får jeg ikke så mang julekort heller.) NÅR det blir aktuelt å ha bilde på julekortene, så gjør vi ikke forskjell på kortene uansett, de vi sender til, dem sender vi til. (og ingen forskjell på dem vi leverer og dem vi sender heller, annet enn tekstmengden (skriver ikke lange julekort/brev til dem jeg treffer, de snakker jeg heller med))
Scorpina Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Blir vel sendt ut en ca 40 kort. Tar bilde av tøtta mi med katta - i år som året før. En killer kombinasjon
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Ingen. Det er ikke helt samme stasen for meg som ikke har barn. Men det er kjempehyggelig å få julekort med bilde av en liten en Da kommer heller en utførlig julemail med bilder og slikt tilbake.
Gjest Gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Ingen. Vi har en familiebedrift, og jobber alltid masse i julen, folk vet at vi ikke sender julekort. Men kanskje hvis jeg stifter familie...
Jinx Skrevet 11. oktober 2006 #11 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Tja, det blir vel en 20-30 julekort. Vi deler ut bildekort som regel når vi leverer julegavene. Eks legger de i posen med gaver. (det er jo til de aller aller nærmeste) Resten sendes pr post. Endret 11. oktober 2006 av Jinx
Charmina Skrevet 12. oktober 2006 #13 Skrevet 12. oktober 2006 Sender mellom 70 - 80 hjemmelagete julekort med bilde av de unge håpefulle på. Skriver også personlig ril hver enkelt. Synes det er kjempekoselig,og det blir liksom ikke jul uten. Sender til familie og venner rundt i hele landet og en del til utlandet. Og er begynt på årets produksjon, for det tar jo litt tid å lage alle sammen. Men skriver de ikke før i desember da
Gjest snikkelora Skrevet 12. oktober 2006 #14 Skrevet 12. oktober 2006 Vi sender ca 30 julekort i år. Med bilde av bikkja.. Sender i tillegg ut romjusbrev/mail til dem vi har en del kontakt med.
Gjest Blanca Skrevet 12. oktober 2006 #15 Skrevet 12. oktober 2006 Zero. Sendte mange tidligere, men kuttet det at da det ga ingen mening. Sender heller et brev eller kort ellers i løpet av året.
Gjest Ingrid78 Skrevet 14. oktober 2006 #16 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg sender ca ti julekort hvert år. Til familien min da.
Gjest bamsemums Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 Julekort.. tja, det er endel gitt. Samboern og jeg skriver sammen som par så tilsammen blir det vell ca 20-25kort tenker jeg.
Gjest -eline- Skrevet 15. oktober 2006 #19 Skrevet 15. oktober 2006 Blir vel til at jeg sender ut mellom 30 og 40 julekort til famile og venner. Har veldig lyst til å lage de selv, men siden jeg pusser opp hus så har jeg gitt opp den tanken, det er viktigere å bli ferdig med denne leiligehta gitt Har ikke barn så jeg sender ikke ut bilder etc på kortet, men jeg regner med at svigers vil få julekort med bilde når vi får barn selv om de kommer til å se ungen ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå