Gå til innhold

Har gjort noe dumt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ståle_*
Skrevet

For 1 1/2 mnd siden pakket jeg sakene mine hos samboeren min og flyttet ut. Følte meg fanget og at følelsene mine ikke var de samme lenger. Hun ble knust og overrasket, følte alt var bra.

Hun tok mye kontakt i begynnelsen, hadde masse spørsmåk og savnet meg veldig. Var nok ikke kjempegrei mot henne tilbake. Og vi har ikke hatt kontakt på en stund.

Men nå kjenner jeg at jeg savner henne noe utrolig, hun er den beste jenta i verden og jeg ga slipp på henne. Var ute i går med gutta og kjente jeg bare ble mer og mer deppa, har nesten ikke sovet i natt. At jeg er våken nå er jo ett utrolig bevis på det.

Har så lyst til å ta kontakt med henne, si at jeg savner henne og se om vi kan finne tilbke til hverandre. Hvordan skal jeg gå fram på dette. Eller bør jag bare la henne være i fred???

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hvis du vil prøve å få henne tilbake må du ihvertfall være temmelig godt sikker på at dette er det du vil. Går du tilbake til henne nå, for å såre henne igjen, kommer du til å knuse stakkars jenta helt. Da er det bedre å la henne være. Men er det dette du vil, prøv. Vær ærlig og åpenhjertlig.

Skrevet

Dette høres litt impulivt ut. For bare 1,5 mnd. siden følte du deg fanget og hadde ikke følelser for henne, og nå er hun plutselig den beste jenta i verden?

Sikker på at det er henne du savner, og ikke bare en kjæreste?

Når du går så langt at du flytter fra jenta uten forvarsel, uten å gi dere to mulighet til å jobbe med forholdet en gang - da bør du være temmelig sikker før du nærmer deg henne igjen. Og hvis du i ettertid ikke har vært hyggelig mot henne når hun har tatt kontakt med deg... ja, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...