Gjest snikkelora Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Trenger inspirason.. Derfor; hva skal du på nyttårsaften?
salsera Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Besøke venner eller feire hos søsteren min. Har ikke planlagt det helt ennå.
Gjest niomi Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Vi skal muligens leie hytte i Trysil med en kompis av samboer og dama hans. Ellers blir det sikkert middag og fest med venner, enten her eller hos noen andre.
Chic Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 oj... nyttårsaften er jo lenge til! Har ikke tenkt på det en gang...
Arwen Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Aner ikke. Er ikke stor fan av nyttårsaften så tipper det blir noe rolig familiegreier i år.
Arkana Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Vi skal feire hjemme hos oss selv, sammen med venner.
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Hvis jeg ikke skal på jobb, så blir det sikkert noe rolig familiegreier med spekemat eller kalkun. Jeg håper på det siste Sambo kommer til vår familie denne nyttårshelgen også, siden jeg har feriejobb.. Vi vil jo helst tilbringe forlovelsesdagen vår sammen
aimee Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Denne nyttårsaften skal feires med god mat og drikke under en parasoll i Phuket! GLEDER MEG! Jeg anbefaler alle å reise fra kalde og gufsne Norge på den tiden av året. Endret 8. oktober 2006 av aimee
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er veldig usikker enda, men en hyttetur eller hyggelig middag i den nye leiligheten med gode venner hadde vært supert! :-D (men det avhenger av om vi får spisebordet før jul....)
Gjest Aloha Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Litt i tidligste laget, har ikke planlagt noe for nyttårsaften enda. Men gjetter på at det blir fest et eller annet sted.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Hva skal jeg om 3 og en halv måned? :D Hva skal du 3 november? Eller hva skal du 20 oktober! Åh for mye planlegging
foxie Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 tror garantert at jeg jobber.... hele dagen!!!!!
Gjest Kitten Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg skal være hjemme og passe på hunden min som er livredd for raketter. Regner med det blir en rolig kveld med meg og samboern (evt med noen få gjester). Du ble vel kanskje ikke så inspirert av det men.. Endret 8. oktober 2006 av Kitten
loffen Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Å gud det er for lenge til! Men jeg skal helt sikkert spise god mat, drikke litt rødvin og forhåpendtligvis skyte opp masse raketter!!
Gjest Gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er ikke så hissig på feiring av nyttår jeg da... Men en venninne av meg som er alenemor hadde det kjipt i fjor, hun feire med venner som ikke forstod at å ta med en fireåring på fest hos noen gutter ikke var helt greia... Så 1. nyttårsdag bestemte vi oss for å feire sammen nå i år. Hva vi fjør vet jeg ikke ennå, men tipper det blir noe rolig med god mat, og jeg skal ikke drikke. Er så deilig å være i god form 1. nyttårsdag, det er den beste dagen i året det, for da kan man virkelig nyte å ikke være fyllesyk - når alle de andre er det
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vet ikke helt enda, men noe rolig - middag ute med venner og vin hjemme etterpå, kanskje.
Gjest mela Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Blir nok sittende hjemme aleine å se på tv. Kanskje ikke helt inspirasjonen du så etter.
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Skal på hyttetur med venner Vanligvis blir nyttårsaften planlagt et par dager i forveien, så i år var vi særdeles tidlig ute med planlegginga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå