fuerza Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 jeg vil farge håret i morgen, selger de hårfarge på benisinstsjon?
fuerza Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Tvilte egentlig jeg og.. hmm...får se om jeg-vil-farge-håret-nå-impulsen min varer helt til mandag da.
minienthe Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 he he he, ja til søndagsåpne butikker sier nå jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Tro meg, sånne innfall ender ofte i gråt og fordervelse. tenk nøye i gjennom det, kjøp farge som går ut etter x antall vask eller finn en frisør.. Love meg det a'
Gjest beekeeper Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Hehehe.. En ting som kan dempe jeg-vil-farge-håret-nå-impulsen din er kanskje å ta ansiktsmaske, lakkere tåneglene, ta hårkur, spise noe digg og slappe av! Da har du ivertfall gjort noe lignende.
Sahara Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Kan ikke huske å ha sett hårfarge på noen bensinstasjoner.. Men er det ingen søndagsåpne butikker ? (eneste jeg vet om er Plantasjen, og der har de nok ikke ; )
fuerza Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2006 det er søndag og jeg har fremdeles en trang til å farge håret mitt. dumme impulser! Men det er kanskje like greit at de ikke selger hårfarge på bensinstasjon, da risikerer jeg iallefall ikke å ende opp med mislykka farget hår Vet om en butikklignende ting her, jeg skal ta meg en tur dit senere og se hva de har. Kryss fingrene for at hårfargingen min blir kledelig da, om den blir noe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå