Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Sitter her og har vondt i magen. Savner noen en del, men hele greien er komplisert. Jeg liker han mer enn han vet jeg gjør, og jeg kan ikke si det for da går alt i do. Han vil mest sannsynlig trekke seg helt bort da, ettersom han har gitt uttrykk for at han ikke vil rote seg borti noe greier.... Det vi har drevet med/drive med er sinnsykt mye sms hver dag i mange måneder, en del klåing, klining, litt sex. Samtidig har jeg klint med andre hvor han har vært til stede, og hatt sex med folk han kjenner. Jeg aner ikke hvilke signaler dette sender. Jeg aner rett og slett ikke en dritt. Bare at vi hadde det veldig "OK" sist natt vi var sammen. Det har ikke skjedd så ofte. Jeg var hos han, og det ble film, tv, klåing, kosing i sengen om natten, sex om natten og om morgenen. Jeg hadde det i allefall greit nok. Hva han hadde aner jeg ikke, for slikt sier han absolutt ikke noe om. Hehe
~white lady~ Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 1. Slutt å rote med andre. 2. Snakk med han. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 skal nevnes at jeg er fersk i singellivet og har litt behov for å "sjekke ut markedet".. Tror ikke det er så lurt å "snakke" med noen som ikke snakker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå