Gå til innhold

Jeg tenker om fulle folk

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

De er så ræva :( To dritafulle guttunger var på bussen 8 i dag, ja de var faktisk drita 8 om kvelden, sikkert for å lage en helaften utav det. Også satt de og mobbet en gammel mann og snakket høylytt om fitte, jeg blir så gal av dritafulle skrikende homsefarsker at jeg brøler!

Men da jeg skulle hjem i dag hadde jeg mine KOSS ørepropp-telefoner. Masse drita folk rundt meg, og de skriker og brøler og hva hører jeg? Ingenting! For de blokkerer ut all lyd annet enn musikken, og det er det samme som å ha en orgasme i ørene skal jeg si dere!

Jeg sier hvis gud finnes, takk ska du ha for KOSS proppefoner, den gjorde min dag komplett

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Kan jeg ta et glass hvitvin i natt uten at du proppofoner meg ute?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

jaja øff kårs ;D

Men jeg skjønner ikke hva som er problemet mitt! Bare noen på bussen spør som de kan sitte på siden av meg (med masse andre ledige dobbeltseter) og stinker alkohol blir jeg illsint! Fordi da må jeg be dem flytte seg og så vil de ikke, for jeg skal plutselig være med dem, og kan ikke de bare stikke og brenne :frustrert:

Og de setter seg i doggystyle og prater med de bak seg som og er drita og gnir ræva på setet foran fordi det av en eller annen merkelig grunn er godt for dem. Fysj føsj. De må ikke drikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...