Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter x antall dater, pleier dere ta initiativ til kyssing, eller venter dere på at mannen skal gjøre det? Hva med godnattkyss på kinnet eller klem? Er det gammeldags å vente på "the first move" ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes begge kan gjøre det :) Jeg og kjæresten min var så treige at da vi til slutt gjorde det var det egentlig på intiativ fra begge to.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Mannen skal gjøre det :hoppe: *evig romantiker*

Men det der stå på trammen og skal vi hadet syntes jeg er kjempeskummelt. Gir gutten en klem og stikker før han får tenkt seg om. Jeg er stor fan av at kyssingen blir gjort før man skal vi hadet. Sofakyss er min favoritt. Sitte i sofaen og kose seg også kysser man.

Skrevet

Så man bør sørge for å sitte mye i sofaen, er det trikset? ;)

Skrevet

Liker ikke kyssing på første date ;) I og med at jeg er "ganske fysisk" av meg,kan jeg godt "ta på armen" og "klappe på ryggen" etc om det faller seg naturlig :) Øvre intimitetsgrense er ganske høy. Når man blir litt "kjent" og det føles greit,liker jeg veldig godt at MANNEN tar initiativ til en skikkelig GOD :klem:

:ler:

Skrevet

Jeg liker den metoden når man gir hadeklem, så kysser man personen på munnen og går uten å si noe:D Da er det liksom gjort :P

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Så man bør sørge for å sitte mye i sofaen, er det trikset?

Ja! Funket på meg iallefall. Hver gang jeg var med eksen før vi ble sammen, satt i vi en sofa og skravla. Ble etterhvert fast møtested og der vi hadde vår første kyss, osv. (Men i og med at sofaen "vår" var på en skole og vi hele tiden ble avbrutt av lærere og medelever gikk det ikke SÅ langt, hehe)

Skrevet

Det var lurt, menn liker jo å sitte i sofaen :ler:

Får prøve det i morgen. Se tv og "glemme" å skru på lyset når det mørkner kanskje ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Det var lurt, menn liker jo å sitte i sofaen 

Får prøve det i morgen. Se tv og "glemme" å skru på lyset når det mørkner kanskje 

Hehe, sounds like a plan! Og menn er jo også gode sofaputer; ypperlig tilbehør til en tvkveld, men noko attåt. :ler:

Skrevet
Det var lurt, menn liker jo å sitte i sofaen  :ler:

Får prøve det i morgen. Se tv og "glemme" å skru på lyset når det mørkner kanskje  ;)

DET er koselig det!! Åååå :)

Skrevet

Ja tenk så mørkt det blir når tv'en skrus av. I have a plan ;)

Men krever litt planlegging. Må se noe som starter mens det fortsatt er lyst ute, og varer til det blir mørkt. *scanne tv-programmet for noe passende* :ler:

Skrevet
Ja tenk så mørkt det blir når tv'en skrus av. I have a plan    ;)

Men krever litt planlegging. Må se noe som starter mens det fortsatt er lyst ute, og varer til det blir mørkt. *scanne tv-programmet for noe passende*  :ler:

Lei en film :ler: Lykke til :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Og hvis du ikke finner noe, sett på en film. En lang en så dere bare siger sammen og ikke orker å reise dere for å skru på lyset.

Skrevet
Etter x antall dater, pleier dere ta initiativ til kyssing, eller venter dere på at mannen skal gjøre det? Hva med godnattkyss på kinnet eller klem? Er det gammeldags å vente på "the first move"  ;)

Herregud, det var nå også noe å lure på!

Jomfru også kanskje?

Skrevet

Nei herregud, det kommer da helt an på situasjonen der og da.

Om det skjer på første, andre daten eller hva spiller ingen rolle for meg.

Ei heller spiller det noen rolle hvem av oss som tar det første initiativet, igjen det handler om øyeblikket DER OG DA.

Om jeg skulle legge noen føring på sånt på forhånd og planlagt i vei, ville det i seg selv ødelagt noe av spontaniteten og "magien" i øyeblikket.

Jeg følger min egen magefølelse jeg, og siden jeg også leser situasjoner ganske godt - har det vist seg å fungere godt :)

Skrevet
Herregud, det var nå også noe å lure på!

Jomfru også kanskje?

:overrasket: Ser ikke noe forbud mot det i reglementet?

Skrevet

Bare sitt i sofaen med han, sitt nær inntil han.. Hvis det f.eks er hos deg. Sørg for at det er litt rotete i sofaen, så dere må sitte nært hverandre. Så han liksom ikke har noe valg ;P Og underveis manner du deg bare opp, snur deg rundt og kysser han plutselig :D Det funker veldig fint !!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...