Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg har ikke noe liv på lørdags kveld for jeg kom nettopp hjem fra jobb, og jeg ser på SN.

Har aldri kjøpt noe der før, men hadde tenkt til det.

Jeg ser på masse, og tenker hva jeg skal kjøpe, for akkurat nå så er det ikke egentlgi noe jeg trenger tror jeg, men jeg vil ha noe likevel, og jeg ser og ser, men jeg har ikke så god peiling på sminke og hvilken farger som passer meg og sånn.

Derfor blir jeg gal av å se på dette, for jeg vet ikke hvilke merker/produkter som er gode, og jeg vet ikke helt hvilken farger som passer meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Hehe, jeg sitter også her og loker, så hvis du kommer med noen linker kan je synse ;)

Hvis du trenger ny mascara, vil jeg forresten anbefale YSL fake lash. Den er sinnsykt bra!

Skrevet

Er du ute etter øyenskygge, vil jeg anbefale Chanel Les 4 Hombres.

Skrevet

Jeg så på foundation, men så kom jeg på at jeg ikke bruker sånn :ler:

Jeg er heller frelst på solpudder og concealer!

Men da kan jeg kjøpe concealer, for jeg har en fra hm fordi jeg ikke vet bedre.

Har en kremstift øyenskygge fra gosh som er champagne, kjempefin :)

Ellers må jeg ha vannfast mascara, fordi har jeg ikke-vannfast mister jeg "vippen" og mineøyevipper er så teite og slappe :(

Skrevet

Liker veldig godt Gosh øyenskygger (har en tørr presset øyenskygge...) fordi de holder utrolig godt. hvordan er kremøyenskyggene? God farge og holdbarhet? Jeg har brune øyne, vil champagne være fin til mine øyne også?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kremøyenskyggen værtfall.

Fin farge, og når jeg tar den på kommer det ikke øyenskygge på vippene.

Tror champagne kunne passe deg også :)

Nå er værtfall ikke jeg sminkeekspert, men jeg innbiller meg det er en farge ganske mange kunne passe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...