Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne myyye informasjon om Iran? Det jeg er ute etter å vite, er hva klærne deres heter. De tradisjonelle som mange bruker når de er hjemme i huset. Og om de sandalen de bruker heter noe spesielt? Også vil jeg vite om tvangsekteskap er like vanlig som det er blant folk fra f.eks. Pakistan. Er de to landene veldig like der? Jeg vet at mesteparten av befolkningen i Iran er muslimer (hvis infoen som jeg fant på nettet er riktig). Grunnen til at jeg spør, er at jeg skriver en bok. Der har jeg bl.a. skrevet om en jente fra Iran. Laaaangt uti boken begynte jeg å lure på om jeg har blandet Iran og Pakistan.. Jeg kan selvsagt endre det, men det blir myyye arbeid. Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne myyye informasjon om Iran? Det jeg er ute etter å vite, er hva klærne deres heter. De tradisjonelle som mange bruker når de er hjemme i huset. Og om de sandalen de bruker heter noe spesielt? Også vil jeg vite om tvangsekteskap er like vanlig som det er blant folk fra f.eks. Pakistan. Er de to landene veldig like der? Jeg vet at mesteparten av befolkningen i Iran er muslimer (hvis infoen som jeg fant på nettet er riktig). Grunnen til at jeg spør, er at jeg skriver en bok. Der har jeg bl.a. skrevet om en jente fra Iran. Laaaangt uti boken begynte jeg å lure på om jeg har blandet Iran og Pakistan.. Jeg kan selvsagt endre det, men det blir myyye arbeid. Noen som kan hjelpe? ← Pyttsan. Endre det til å handle om ei jente fra Pakistan i stedet. Og gjør bedre research neste gang
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Men.. hmm.. tror det blir litt feil likevel. ..?? Har de også dette med steining av kvinner i Pakistan? Jeg tror jeg roter det skikkelig til for meg selv nå. Dette blir myyye arbeid.
punktom Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Åsne, lærte du ikke av oppstyret rundt din siste bok?
Gjest Alf Kaida Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Åsne, lærte du ikke av oppstyret rundt din siste bok? ← Denne skal visst hete Brukthandleren i Madras (ikke rart hun lurer på om byen ligger i Iran eller Pakistan).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå