Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Et spørsmål til de som vet helt sikkert: Når man har vært inne på nettsider blir det jo lagret cookies som viser hvor du har vært. Er det slik at når det dukker opp ufrivillige reklamesider, så lagres cookiene til disse også? Er det mulig at det står i cookies at du har vært inne på en side uten at du har vært det?
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Er det mulig at det står i cookies at du har vært inne på en side uten at du har vært det? Tror ikke det... Men disse ufrivillige reklamene har vel ikke noe med cookies å gjøre? Trodde de dukket opp pga et sikkerhetshull i Internet Explorer? Bytt nettleser (til feks firefox) så slipper du problemet heretter!
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Det gjør ikke noe at slike sider dukker opp, men jeg lurer på om det vil stå i cookies? Det er ganske viktig å vite akkurat det skjønner du Jeg trodde heller ikke at det vil stå i cookies, men jeg er ikke sikker. Og jeg trenger å være helt sikker..... Så, hva vil vises i cookies? Sider du aktivt har oppsøkt, eller også de som bare dukker opp, og du må klikke bort? :klø:
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Så, hva vil vises i cookies? Sider du aktivt har oppsøkt, eller også de som bare dukker opp, og du må klikke bort? :klø: ← Misforsto det du spurte om i stad... Sånne sider som dukker opp kan lagres i cookies akkurat som alle andre sider... Det er iallefall sikkert. Så lenge du tillater cookies så kan hvilken som helst side lagre sine cookies... Endret 7. oktober 2006 av animelona
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Okei! Puh, det var egentlig bra:-) var litt redd jeg ble lyvd for skjønner du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå