Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere tran til ungen deres første halve leveåret? Jeg prøver å huske på det, men gir ikke hver dag. Det går litt i glemmeboka, så jeg har litt dårlig samvittighet for det. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga ikke tran, men d-vitamindråper. Hun gulpet veldig mye, og det var rett og slett ikke mulig å få klærne rene når de var fulle av tran.

Skrevet

Er d-vitamindråper like bra? Det hadde vært godt å slippe den tranen, ja..

Skrevet

Jeg har gitt jenta mi tran hver dag fra hun var 6 uker gammel..

Vi ga det til henne når hun lå naken på stellebordet, da ble det ikke søl på klærne ;)

Nå er hun snart 2 og spør selv etter tranen hvis vi glemmer det en dag... Hun synes det faktisk er godt :overrasket:

Skrevet

Tran nyttet ikke, det kom ut igjen i sin helhet. Men så ble jeg nødt til å gå over på MME, og den inneholdt heldigvis omega-3 og D-vitamin. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Skrevet

Vi ga d - dråper. Tran kom bare opp igjen.

Skrevet

Gir tran og blir bedre og bedre til å huske det. Egentlig husker jeg det hver dag, men så tenker jeg at jeg må utsette det litt for nå passer det ikke pga full mage, nei nå passer det ikke fordi hun skal sove, nå passer det ikke fordi...

Husker med førstefødte... Vi ga henne tran når hun skulle bades. Ene gangen glemte vi det litt og skulle gi tranen da hun var oppi vannet. Hehe, far var litt ustø på hånden og badevannet var plutselig blandet med tran. Vi hadde en baby som luktet tran i flere dager :ler:

Skrevet

:sjenert: prøvde med tran - han kastet opp...

prøvde d-drååper - han fikk diare. Var siden forferdelig dårlig mamma og lot han slippe til han var et halvt år. Da begynte vi med biovit - som han elsker.

tingeling

Skrevet

Vi gir tran ja, artic tran fra helsekost som smaker mye bedre enn møllers sin. Et tips er å gå det da de ligger nakne på stellebordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...