Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg syns hun er veldig flott; hun ser flott ut og har en kraftfull stemme. Har også sett intervju med henne, og hun virket reflektert og hyggelig. Liker en del av sangene hennes godt. Kommer nok aldri til å kjøpe en plate med henne, men skrur absolutt ikke av radioen når hun kommer
minienthe Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 flott dame rett og slett. silikonfri og med hofter og mage + at hun har mye bra musikk
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Hun er talentfull og flott å se på... Virker som et bra forbilde for unge kvinner siden hun ikke er radmager, men har former...
Gjest Alf Kaida Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes musikken hennes har omtrent like mye sjel som en sekk kunstgjødsel, og jeg synes "stemmen" er enerverende (omtrent 63 % på en enerveringsskala der James Blunt er målestokken 100 %). Dessuten stoler jeg ikke på hoftene hennes, jeg tror de juger. Dama er sikkert koselig, hun - men i min musikksamling er hun ikke velkommen.
Marililja Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Liker ikke musikken og stemmen til Shakira (selv om jeg må innrømme at jeg kom litt i dansestemning av Hips don't lie da den kom), men jeg synes hun er et bedre forbilde enn mange av de andre stjernene. Hun er jo også ganske så intelligent med sitt medlemsskap i mensa.
Gjest Lanyah Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synst hun er fantastisk, men liker ikke at hun blir tynnere...! Hun var penere før, når hun hadde den kroppen hun hadde! Hun er flink å synge og ikke minst til å danse!
Fiol Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Liker ikke musikken og stemmen til Shakira (selv om jeg må innrømme at jeg kom litt i dansestemning av Hips don't lie da den kom), men jeg synes hun er et bedre forbilde enn mange av de andre stjernene. Hun er jo også ganske så intelligent med sitt medlemsskap i mensa. ← Enig her. Men medlemskap i mensa? Det visste jeg virkelig ikke!
Gjest Borghild Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg syns hun er en ekkel bimbo med grufull stemme. Medlem i mensa? Hvorfor er hun så dårlig i engelsk da?
Kylling Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Hun er vanvittig fin å se på. Musikken er ikke min kopp te, men registrerer at enkelte låter er fengende.
Kylling Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg syns hun er en ekkel bimbo med grufull stemme. Medlem i mensa? Hvorfor er hun så dårlig i engelsk da? ← Tror du alle mensamedlemmer snakker flytende engelsk uten aksent?
Sukkersøta Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Synes hun er nydelig sexy. Blir veldig fasinert av å se henne danse...hm All musikk av henne med rytmer elsker jeg. De rolige liker jeg ikke. Har kanskje noe med at jeg elsker å danse
Gjest LilSweetie Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Ville blitt gal av å høre en hel CD med henne, men kan like å høre en sang på radioen eller på fest. Forøvrig et av de store spørsmålene her i livet: hvordan kan hofter egentlig lyve??
~white lady~ Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syns hun er en ekkel bimbo med grufull stemme. Medlem i mensa? Hvorfor er hun så dårlig i engelsk da? ← Så fordi man er intelligent skal man kunne alle verdensspråkene utenat?? Hun er faktisk fra Colombia, og der snakker de spansk...
~white lady~ Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Forøvrig så har jeg to av cdene hennes, liker godt musikken, jeg! Hun har en spesiell stemme, lett å kjenne igjen, og tekstene hennes handler om mer enn guttene i gata...
Havfrua Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Ingen ting i veien med damas utseende men stemmen og musikken hennes er grusom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå