Gå til innhold

Bytte mobilabbonement..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan dere!

Jeg planlegger å bytte mobilabonnement, og så lurte jeg på en ting: Når bindingstida er 12 måneder, begynner abonnementet den dagen du får simkortet, eller den dagen du kan ta det i bruk? Er i tvil om når jeg kan overføre abbonementet, lurer på hvilken dato bindingstida er over..

Håper noen har svaret på dette! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel den dagen du kan ta det i bruk. Går evt an å sende en mail til kundesupport i mobilselskapet ditt og spørre. Eller ringe da.

:)

Skrevet

Jeg tror det er den dagen du kan ta det i bruk som gjelder. Men det er jo uansett ikke mange dager fra eller til? Ellers går det an å ringe kundeservice å høre :)

Gjest graceland
Skrevet

Bindingstiden starter den dagen operatøren har registrert din bestilling på abonnementet. For øvrig opererer NetCom i praksis som regel med 11 måneders bindingstid. Dette gjelder IKKE for Telenor, som er meget punktlige på akkurat det.

Skrevet
Bindingstiden starter den dagen operatøren har registrert din bestilling på abonnementet. For øvrig opererer NetCom i praksis som regel med 11 måneders bindingstid. Dette gjelder IKKE for Telenor, som er meget punktlige på akkurat det.

netcom opererer med lavere bindingstid hvis man skulle kjøpe en ny tlf som er bindt til netcom

Skrevet

Det gjør Telenor også, man kan vidreføre abb. etter 11 av 12 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...