Snuppedeisa Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Heisan dere! Jeg planlegger å bytte mobilabonnement, og så lurte jeg på en ting: Når bindingstida er 12 måneder, begynner abonnementet den dagen du får simkortet, eller den dagen du kan ta det i bruk? Er i tvil om når jeg kan overføre abbonementet, lurer på hvilken dato bindingstida er over.. Håper noen har svaret på dette!
Gjest Sabia Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Det er vel den dagen du kan ta det i bruk. Går evt an å sende en mail til kundesupport i mobilselskapet ditt og spørre. Eller ringe da.
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror det er den dagen du kan ta det i bruk som gjelder. Men det er jo uansett ikke mange dager fra eller til? Ellers går det an å ringe kundeservice å høre
Gjest graceland Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Bindingstiden starter den dagen operatøren har registrert din bestilling på abonnementet. For øvrig opererer NetCom i praksis som regel med 11 måneders bindingstid. Dette gjelder IKKE for Telenor, som er meget punktlige på akkurat det.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Bindingstiden starter den dagen operatøren har registrert din bestilling på abonnementet. For øvrig opererer NetCom i praksis som regel med 11 måneders bindingstid. Dette gjelder IKKE for Telenor, som er meget punktlige på akkurat det. ← netcom opererer med lavere bindingstid hvis man skulle kjøpe en ny tlf som er bindt til netcom
Villemoe Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Det gjør Telenor også, man kan vidreføre abb. etter 11 av 12 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå