Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
;) Staten (ja dere vet...) innkaller deg først etter fylte 30 eller noe, men man blir oppfordret til å starte rundt 20 av seg selv. Finnes ingen regel som sier at man ikke har en sjangs for å få brystkreft FØR 30 liksom...

Og Neffi

De av mine venner som fortsatt blir spurt om leg. ser nødvendigvis kanskje litt yngre ut enn meg, og derfor ser de mer ut som studenter som er 21-22 år gamle enn deg jeg gjør. Jeg ser virkelig ut som mine tjuefem (desverre..). Ikke noe mer enn det! ;)

nei, jeg skjönner at det ikke var mer med det... men hvorfor kommentaren til meg... jeg hadde ikke påpekt noe ved ditt utseende... Eller mitt....

Jeg mente bare at det er ganske så vanlig å studere ved 25-års alder - og derfor tar folk det som en selvfölge at jeg også er student...

Ang mitt utseende - så må jeg si det samme som deg. Jeg "ser" heller ikke så forbasket ung ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nei, jeg skjönner at det ikke var mer med det... men hvorfor kommentaren til meg... jeg hadde ikke påpekt noe ved ditt utseende... Eller mitt....

Jeg mente bare at det er ganske så vanlig å studere ved 25-års alder - og derfor tar folk det som en selvfölge at jeg også er student...

Ang mitt utseende - så må jeg si det samme som deg. Jeg "ser" heller ikke så forbasket ung ut ;)

Ok, kommunikasjonsfeil ute å går her! :)

Men det var ikke meningen å bruke deg som eksempel til noe som helst! Snakket hypotetisk eller hva det nå heter! :)

Skrevet
Ok, kommunikasjonsfeil ute å går her! :)

Men det var ikke meningen å bruke deg som eksempel til noe som helst! Snakket hypotetisk eller hva det nå heter! :)

Hehe, sånn kan det gå :-D

Skrevet
Jeg har aldri blitt innkalt til mamografi... Fra man er 40 er det visst vanlig.

;) Staten (ja dere vet...) innkaller deg først etter fylte 30 eller noe,

Man får TILBUD om mamografi fra fylte 50, og annethvert år fremover.

Finner de noe "mystisk" blir man INNKALT for nermere undersøkelse.

Skrevet
Man får TILBUD om mamografi fra fylte 50, og annethvert år fremover.

Finner de noe "mystisk" blir man INNKALT for nermere undersøkelse.

Ikke det jeg har fått høre men!

Jeg hadde en spesiell grunn til å starte så tidlig, men fikk høre at jeg kom til å bli kalt inn fra ca.30 alderen uansett så...

Det KAN jo være at man får forskjellige opplysninger på forskjellige steder da Ugla ;)

Skrevet (endret)

Det KAN jo være at man får forskjellige opplysninger på forskjellige steder da Ugla ;)

...Eller at det praksiseres forskjellig fra fylke til fylke...?

Jeg trodde tilbudet var likt over hele landet... :sjenert:

Endret av Ugla
Skrevet

...Eller at det praksiseres forskjellig fra fylke til fylke...?

Jeg trodde tilbudet var likt over hele landet... :sjenert:

Jo, det kan også være..jeg vet ikke. Men jeg føler at jeg "må" jeg da, og egentlig burde vel alle gjøre det fra tidlig av synes nå jeg. for å være på den sikre siden mener jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...