Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Har tenkt å lage ei "førstehjelps-korg for lange haustkveldar" til besteforeldra våre i bursdagsgåve no i haust (dette er altså ikkje noko julegåve i mitt tilfelle, men eit fint julegåvetips, sånn generelt), men er usikker på kva eg kan putte oppi.

Har tenkt å kjøpe nokre blader og slikt, og bake slike cookies og ha oppi, kanskje putte oppi nokre lys og serviettar, og godterier, og kanskje ei flaske vin - men DER stoppar fantasien min..

Nokon som har gode tips til kva som kan puttast oppi ei slik besteforeldre-korg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker hvis de liker å lese, ost til vinen, "gavekort" på samvær med deg, champagne.

Tenk hva du hadde ønsket deg i en slik kurv.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Takk for tips! *noterer og vrir hjernen*

Fleire idear mottas med TAKK!

Skrevet

God kaffe/te eller kakao og et par fine kopper, et mykt og stort teppe, en film eller en CD, abonnement på kryssordblad (og første blad i kurven) sammen med en kryssordpenn, en god håndkrem.

Skrevet

Vi har lagt litt spesielt pålegg i en slik kurv - som sild ,ansjos o.l. til sambos bestemor, i tillegg til kjeks, eplesaft på glassflaske og tøyservietter med matchende duk og lys. Kjøpte alle matvarene på en delikatesseforretning, så det ble litt mer spesielt enn det hun har tilgang til til hverdags. Hun ble veldig glad for den. :)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Mat på deligkatesse-forrestning er notert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...