animelona Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet når neste sesong begynner? Gleder meg masse!
Gjest Fruktfat Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 har du svensk tv4 så begynte det onsdag på tvnorge vet jeg dessverre ikke.
Sahara Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Men når begynner det på TVNorge, noen som vet??
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Tror ikke TvNorge vet ehlt selv ennå, men det har vært snakk om rett over jul. Det er vel bare å sjekke på TvNorges Lost-sider for oppdateringer jevnlig. Selv laster jeg det bare ned, kan ikke vente!
Sahara Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Ja det er vel det, trodde det skulle begynne igjen i høst jeg..
animelona Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Rett over jul? Sååå lenge til? Jaja...får seg om jeg klarer å vente så lenge eller ser det på svenske tv...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jævla dritepisode Jeg ble skikkelig skuffet, det var bare drama og følsomhet og jeg vet ikke hva. Jack og faren hans begynner virkelig å gå meg på nervene, likevel greier jeg ikke slutte å se! Det er akkurat som hotel cæsar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå