Gå til innhold

begynne i jobb

Anbefalte innlegg

Gjest jobb og barn
Skrevet

jeg skal kanskje begynne å jobbe 80% i en barnehage,,,,,,

og jenta mi går 2 dager i barnehage en annen plass og gutten min går i første klasse og han er hemme halv 1......

jentungen har jeg fått ordnet slik at jeg kan kjøpe en eller 2 dageri uka om det trengs i barnehage... men hva med gutten?

er for sent ute til å ha han ifritids..... og svigermor kan passe han en etterniddag eller to,,,, og det er jo greit....

men hva med andre løsninger? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plass på SFO får du nærmest "på timen". Det er den andre veien - oppsigelse - som tar tid. SFO plikter å ha plass til alle barn i småskolen. Ring dit på mandag og forklar situasjonen du ;)

Skrevet

ok det hørtes veldig bra ut.... men hvamed sommerferie og slikt,,,,

han har jo en ganske stor ferie,,,,, og jeg må nok jobbe en del da.....

hvordan skal det gå..... uff er kanksje bekymret uten grunn,,, men er vant med å være hjemme med dem,,,,,,

Skrevet

Er ikke SFO oppe nesten hele sommeren, da?

Skjønner at du er bekymret, men slapp av, menge som har fått det til å fungere før deg. :)

Skrevet

hvordan skal det gå..... uff er kanksje bekymret uten grunn,,, men er vant med å være hjemme med dem,,,,,,

SFO.

Det er veldig mange foreldre som jobber.

Skrevet

De fleste foreldre jobber mens barna har skoleferie, men SFO har åpent. I sommerferien har de stengt i 4 uker, du har krav på 3 ukers sammenhengende ferie så da blir det bare en uke igjen og den kan vel barnas far ta?

De fleste barnehager har stengt i julen og påsken så da har du fri uansett. Høstferien og vinterferien har SFO åpent, det er bare å melde fra om han skal ha fri eller ikke.

Dette går nok bra skal du se, ingen vits å ta sorgene på forskudd ;)

Skrevet

jobb nattevakt som meg. da ordner det meste seg ;-)

Skrevet

De fleste barnehager har stengt i julen og påsken så da har du fri uansett. Høstferien og vinterferien har SFO åpent, det er bare å melde fra om han skal ha fri eller ikke.

Dette går nok bra skal du se, ingen vits å ta sorgene på forskudd  ;)

Det stemmer ikke her jeg kommer fra. Her har de fleste barnehagene åpent i både romjula og dagene før påske.

Men det ordner seg helt sikkert TS, hvis ikke barnas far kan hjelpe til, så kanskje du har noen andre som kan trå til?? Ønsker deg masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...