Gå til innhold

jeg blør

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg blør alltid etter samleie, hver gang.

Hva er det jeg blør fra? noe som blir ødlagt hver gang?

Må vel nevne at når han lar den gli inn gjør det kjempe vondt, så jeg får lyst til å skrike (han er stor).

Avogtil spørr han om noe, f.eks kjenner du det?, og da klarer jeg ikke å svare, før han er helt inne.

Resten av samleiet gjør det ikke vondt, bare hver gang han går inn.

Jeg blør ikke bare rett etterpå, men jeg får blod på papiret dagen etterpå også.

Jeg ser det bare hver gang jeg går på do, det er ikke sånn at det renner blod asså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Slik var det for meg de første gangene jeg hadde sex, spesielt hvis det var gått litt tid mellom sexen. Han var ganske stor og jeg hadde vært jomfru inntil nylig. Hadde en veldig tjukk jomfruhinne, for jjeg blødde i en uke etter første gang.

Hvis du har hatt sex en stund og dette ikke har vært et problem før er det jo litt rart. Anbefaller å bruke lang til på forspill så du blir skikkelig våt, kanskje glidemiddel i tillegg. Det skal jo være godt for deg, ikke vondt. Snakk med partneren din om dette.

Skrevet

Det er veldig lett å blø litt etter sex, spesielt hvis man har hatt litt røff sex...Såre slimhinner er gjerne grunnen til at du blør, så du bør ha lange forspill og oftere sex, slik at skjeden din kan bli vant til pikken til typen din.

Lykke til!!

Gjest Frustrert kvinne
Skrevet

heisan..

vel 2 ting først.

1. glidemiddel og masse av det ;) det skasl ikke gjøre så vont som du sier når han trenger in i deg, så her trengs glide middel.

2. du blør fordi du har fått rifter langs insiden av kjeden og det igjen kan komme av for tørr kjede under sex.

eller min siste....nr 3. du er ikke helt opphisset og klar hvergang dere har sex så du får ikke sjangs å bli våt, derfor kan det gjøre vont å bli pennetrert og det kan da også oppstå rifter.

lykke til..

Skrevet
Hjelp, jeg blør alltid etter samleie, hver gang.

Hva er det jeg blør fra? noe som blir ødlagt hver gang?

Må vel nevne at når han lar den gli inn gjør det kjempe vondt, så jeg får lyst til å skrike (han er stor).

Avogtil spørr han om noe, f.eks kjenner du det?, og da klarer jeg ikke å svare, før han er helt inne.

Resten av samleiet gjør det ikke vondt, bare hver gang han går inn.

Jeg blør ikke bare rett etterpå, men jeg får blod på papiret dagen etterpå også.

Jeg ser det bare hver gang jeg går på do, det er ikke sånn at det renner blod asså.

Jeg har også det problemet med at jeg får vondt når han tar den inn. Helt til han har tatt den helt inn.. Også pleier det som oftest å gå bra...

Kanskje det er fordi du har fått en rift?? Du sier han er stor, kanskje du får en liten sprekk nedentil.. ikke uvanlig det!:)

Skrevet

Bruk glidemiddel, som de andre sier.

Men i et lite PS vil jeg si at det for noen med kreft i underlivet, så er det første tegnet at man blør etter samleie. Det rammer svært sjelden yngre jenter, selv var jeg 39 da jeg fikk det og da var blødningene de første tegnene.....

Skrevet

Jeg opplever også å blø etter samleie, men ikke alltid. Dog gjør det aldri vondt når han tenger inn i meg. Tror dere skal gjøre noe med det først og fremst, og se hvordan det er med blødninger etterpå. Lurer veldig på om dere rett og slett tar dere for liten tid til at du skal bli våt nok.

Skrevet

Hvordan skal jeg få tid til å bli kåt..?

Er vi innforbi leiligheten hans får jeg nesten ikke tatt av meg skoene før han er over meg.

Sitter vi i senga hans klarer han ikke å styre seg.

Siste gangen prøvde jeg å roe ham ned litt, han hadde dratt av meg klærne og hadde så vidt tatt av sine egne klær, og satt bøyd over meg, klar som et egg.

Må vel nevne at et minutt tidligere var alle klær på og ingen hadde kroppskontakt.

Jeg spurte ham hvorfor han hadde så hastverk, og han så ut som et spørsmåltegn.

Før han sank litt skuffet sammen og spurte hva jeg ville.

Jeg spurte om vi ikke kunne bare ligge og holde rundt hverandre litt.

Waow, fikk 5min med kos, men så klarte han ikke mer.

Jeg blir jo kåt, men kanskje ikke så våt med engang.

Men som jeg har sagt før, pikken er så stor!

Jeg er ikke jomfru, det er noen måneder siden den forsvant, og så har det vært ingenting sex i de månedene, før han jeg har nå.

Skrevet

En ting til...Rett før han tar den inn i meg pleier jeg å vri meg unna, flytter på meg rett før...for jeg vet hvor vondt det blir, men jeg vet ikke om han merker at jeg gjør det.

Jeg vil jo ha sex, men gruer meg alltid til han skal inn.

Skrevet
En ting til...Rett før han tar den inn i meg pleier jeg å vri meg unna, flytter på meg rett før...for jeg vet hvor vondt det blir, men jeg vet ikke om han merker at jeg gjør det.

Jeg vil jo ha sex, men gruer meg alltid til han skal inn.

Jeg må bare få sagt en ting til deg... Du får komme deg ut fort som fy fra denne onde sirkelen at du får vondt. Ikke gjør det før du er helt klar og ordentlig våt. Jeg snakker av erfaring.. Jeg har hatt det slik i mange mange år, og jeg har veldig vanskelig for å komme meg ut av sirkelen.

Fortell gutten din at du gjerne vil ha litt mer forspill. Man trenger ikke ha penetrering, det er mye annet man kan finne på :) Si til han at dere skal ha forspill til du viser at du er villig til å gå et steg videre. Evt at hvis han ikke klarer å vente, så nekter du han sex??

Skrevet

Jeg MÅ bare spørre; hvor gamle er dere, og hvor mye erfaring har han fra før? Tviler på at det er så mye, ellers hadde han nok fått med seg at jenter trenger litt mer tid for å bli klare. Det kan nok også være en fordel at han "åpner" deg litt med fingrene før han får trenge inn i deg.

KOMMUNIKASJON er ordet her. Det er alfa og omega.

Blir det for vanskelig, får dere heller sørge for at han får utløsning først, så kanskje han klarer å bruke mer tid på deg etterpå. Det går an å runke/suge ham til orgasme før dere fortsetter og så etterhvert trene ham opp til å holde ut lenger, så han kan ta seg tid til å vente på deg.

Skrevet

han er 8 år eldre enn meg, har mye erfaring, men ikke jeg, jeg er 20

Skrevet

Høres ikke ut som han har så mye erfaring gitt. Enten det eller så er han fryktelig ego.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...