Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cleopatra
Skrevet

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en ny epilator ettersom de nye er mye bedre.

Den jeg har er 8-9 år gammel (Braun) og den lugger sikkert lik så mye som den napper ut.

Jeg har vurdert Braun silk-épil Xelle, leverandøren skryter den opp i skyene, men er den så bra som de sier?

Er det noen her som har en forholdsvis ny en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den forrige braun epilatoren, jeg er kjempr fornøyd med den. Ca to år tror jeg den er.

Tror muligens det er flere pinsetter på den nyeste, eller så er de nokså like...

Liker personlig ikke philips sin, den er ikke noe god å golde i hånden, og den svære kjøledingsen (som kan tas av) er uhamslig...

Liker heller ikke måten pinsettene er satt opp på de...

Så hold deg til braun så vil du hvertfall ikke bli misfornøyd etter min mening.

Bare se på hvilket tilbehør du trenger, (Det finnes mange pakker fra 500-1000...) Og velg etter dette..

Gjest Cleopatra
Skrevet
Jeg har den forrige braun epilatoren, jeg er kjempr fornøyd med den. Ca to år tror jeg den er.

Tror muligens det er flere pinsetter på den nyeste, eller så er de nokså like...

Liker personlig ikke philips sin, den er ikke noe god å golde i hånden, og den svære kjøledingsen (som kan tas av) er uhamslig...

Liker heller ikke måten pinsettene er satt opp på de...

Så hold deg til braun så vil du hvertfall ikke bli misfornøyd etter min mening.

Bare se på hvilket tilbehør du trenger, (Det finnes mange pakker fra 500-1000...) Og velg etter dette..

Hvilken modell er det?

Skrevet

Jeg har 3470 tror jeg... lik denne på utseeende men litt mer lilla...

dette er jo den nyeste typen som har lys til å se om det er hår igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...