Gå til innhold

Hvor går din "pervers-grense"?

Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?  

1 stemme

1. 1. Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?

• Trekant/gruppesex
      3
    • Wet-sex
      53
    • SM
      4
    • Analsex
      3
    • Oralsex
      0
    • Svært ung og mye eldre sex-partner
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Artig å se at folk sier wet-sex er noe de ikke kunne tenke seg, kvalmt osv..og krysser av det som mest perverst. Alså det som er mest negativt blir det som er mest perverst !!??

Tydelig at det er mange som ikke ville likt å bli kalt pervers... :D

your own fear is your worst enemy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening er denne diskusjonen fullstendig latterlig! Og - hvem faen bryr seg om hva psykologer sier? Hvilke idiotiske teorier har vel ikke de kommet med oppigjennom? Til eksempel er det ikke mange årene siden de aller fleste psykologer uttalte seg om homofili. Man kunne vel i beste fall lese at man eventuelt var et sekuselt avvik...

Dessuten -hvorfor er dette med tiss og bæsj så veldig ekkelt? Nå sier jeg ikke nødvendigvis at jeg føler for at noen skal tisse eller bæsje på meg -det tenner meg rett og slett ikke, men jeg synes på ingen måte det er noe ekkelt av den grunn. Dersom andre har lyst til det -så la de få gjøre det. Det jeg imidlertid synes er særdeles synd med tanke på det noen av dere omtaler som "perversiteter" er om enkelte ikke klarer å finne glede i sex UTEN å involvere mer eller mindre ekstreme virkemidler. Da har de, etter min mening, ikke forstått hva det hele egentlig dreier seg om!

Forresten -jeg må nesten få ta med en søt liten tiss-historie i og med det er så mange her inne som synes tiss er så veldig ekkelt:

Var på legekontroll - sånn bedriftshelsetjeneste vi blir pålagt en gang i året. Måtte ha med urinprøve, og tisset litt på et lite glass med skrulokk. Leverte dette til legen, han tok de prøvene han skulle ha, og skulle til å kaste glasset. Jeg spurte ham om hvorfor han ville kaste glasset - om han ikke burde spørre meg om det var greit først. Det var jo mitt glass! Han ser spørrende og forundret på meg - sier at det faktisk ikke hadde falt ham inn at jeg ville ha det igjen. Hvorpå jeg svarer at -jo, det vil jeg gjerne. Det er helt perfekt til å oppbevare perler på, og jeg vil gjerne bruke det til det.

Han ble særdeles forskrekket. En lege! Og han ble forskrekket over at jeg ikke hadde et anstrengt forhold til min egen urin!! Dette til ettertanke...

Nelle :briller:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg spurte ham om hvorfor han ville kaste glasset - om han ikke burde spørre meg om det var greit først. Det var jo mitt glass! Han ser spørrende og forundret på meg - sier at det faktisk ikke hadde falt ham inn at jeg ville ha det igjen. Hvorpå jeg svarer at -jo' date=' det vil jeg gjerne. Det er helt perfekt til å oppbevare perler på, og jeg vil gjerne bruke det til det.[/quote']

Skjønner godt at han ble forskrekket jeg, merkelig (og uhygienisk) oppførsel fra din side vil jeg nå si. Og hvorfor har du ikke apotekets urinprøveglass hjemme i medisinskapet ditt til slikt bruk?

Milla- en varm tilhenger av hygiene

Skrevet

Visste dere at urin er sterilt i det den forlater kroppen?

Vibeke

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes mye rart i brukte truser også, Milla, men man vasker dem, ikke kaster.

Går ut fra at glass også kan vaskes?

Gjest Sukkertoppen
Skrevet

Det sier mer om deg og den legen. Det finnes ingenting merkelig ved den oppførselen! Veldig fint gjort vil jeg si! Tenk litt på miljø og det som skjer rundt deg. Heldigvis finnes det noen som tenker på egenhånd og klarer å bryte med det som vanligvis blir gjort av alle andre.

Hygene kan diskuteres hvor bra det er og. Kroppene til folk er ofte så reine i dag at imunforsvaret blir betydelig svekka for det har ofte alt for lite bakterier osv å jobbe med!

Skrevet

Det er selvsagt ikke farlig å bli tissa på, men please.... hold det for h**** unna meg.... :ler:

Hva folk gjør i sine egne hjem, blåser jeg i... men jeg vill aldri hatt wet-sex.... aldri....

Skrevet

Det er veldig lett å kalle alt perverst, men jeg mener ikke at noe av det som tenner deg og din partner burde kalles perverst, men spennende :wink:Så lenge begge vil det like godt da..

Må si jeg aldri har prøvd ut wet-sex nei :ler: Men det høres jo helt villt ut da!

SM er sikkert veldig vondt og analsex... Men kansje det blir prøvd det også, hvem vet ? :ler:

Hva mener du med eldre og yngre sammen?

Når en mann /kvinne på 30 år har sex med en tenåring begynner det å lukte pedofili... Vertfall om hun/han er UNDER 18.

Men ellers? Hjadda! Vet ikke hvordan jeg stiller meg til trekant, men det hadde sikkert satt pumpa igang det.. :lol:

Skrevet

Jeg sugde en 16 åring da jeg var 27. Luktet ikke spesielt pedofilt av den opplevelsen - snarere har det vært en av de mer spennende sexuelle opplevelsene jeg har hatt!

Og ja - tiss kan vaskes av et glass. Man kan faktisk koke glasset, altså desinfisere det. Forøvrig er urin sterilt. Visste dere at noe av det beste og mest virkningsfulle man kan gjøre om man har eksem i huden er å tisse på utslettet?

Jeg har ikke urinprøveglass fra apoteket i skapet av den enkle grunn at jeg aldri går til lege. Jeg har ikke behov for det - jeg er aldri syk.

Man er en større tåpe om man tror at bakterier er det som dreper oss enn om man spør sin lege om å få tilbake glasset med skrulokk som er perfekt til å oppbevare perler på.

Skrevet

...og fersk, normal urin er i seg selv antiseptisk..den dreper faktisk bakterier...

Vibeke

Gjest Anonymous
Skrevet

Nelle: vet du hvorfor uringlassene man kjøper på apoteket ikke er brukt av anddre? fordi uringlass blir aldri helt sterile selv når man koker dem...

Og du kommer nok til å få bruk for sterile uringlass på apoteket hvis du planlegger å bli gravid, ved hver svangerskapskontroll må du ha med deg urinprøve!

Skrevet

Er blitt fortalt av en dame som er veldig opptatt og vet en del om naturmedisin at urin skal være noe av d mest effektive å ha på insektstikk. Har ikke prøvd d selv, så jeg kan ikke innestå for d.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jammen da er vi vel enige da om at wet-sex er bra for helsa da, i det minste?? :ler: God unnskyldning det! Hihi!

Men jeg stemte altså wt-sex som mest ufyselig. Bare så det er sagt. Synes og det høres helt nifst ut................ :o

Skrevet

Jeg minnes å huske jeg våknet tidlig en morgen - jeg var trøtt. Det er lenge siden, men en eller annen lege forlangte morgenurin. På glass. Det eneste åpenbare jeg hadde å tisse i var toalettet, men legen ville ikke ha urin blandet med vann. I min omtåkede søvngjengetilstand fant jeg noe i et kjøkkenskap jeg kunne tisse på. For å være ærlig syntes jeg det var forholdsvis kreativt av meg å tenke kjøkkenskap så tidlig på morgenen -når jeg måtte tisse og legen ikke ville ha urin blandet med vann. Jeg tisset på et krystallglass - det var det jeg fant i farten (husk: jeg måtte veldig tisse, man må gjerne det om morgenen). Etterpå helte jeg min (steriliserte og desinfiserte) kroppsvæske over i et lite glass med skrulokk. Til legen - det lille glasset jeg vanligvis oppbevarer perler på. Siden, da jeg våknet, vasket jeg krystallglasset og satte det tilbake i skapet. I kjøkenskapet. Jeg har endog drukket av det i ettertid. Dette er lenge siden. Veldig lenge siden. Og jeg lever enda...

:ler:

Jeg må innrømme: Jeg er FAN så lei av hysteriske mennesker som, nær sagt, avskyr sin egen kropp og alt som måtte komme ut av den i en eller annen form for rennende tilstand. Det være seg sæd, urin, svette, blod - er vi virkelig så hysteriske at det lyser uhygiene med blinkende skrift ut av øynene våre bare noen innrømmer at de faktisk har en kropp som fungerer helt normalt? Kroppen vår må vel være den mest avanserte, kompliserte og i aller høyeste grad mest unike teknologiske innretning som finnes. Alt som skjer i den er nøye planlagt og tilrettelagt. For at vi skal leve og være friske. Slik at vi kan konsentrere oss om det som faktisk er LIVET -kroppen tar seg selv av alt det praktiske, vi trenger ikke engang å tenke over det. Det eneste som (under normale omstendigheter) faktisk kan skade kroppen vår er mangel på bakterier i omgivelsene, for mye skrubb/vask/såpe osv. Og til de av dere som tror at jeg aldri skifter undertøy eller dusjer: Jeg dusjer en gang om dagen. Skifter undertøy (og andre klær) en gang om dagen. Det holder i massevis! Uansett setter jeg kroppen min høyrere enn at jeg spyr hver gang den skulle komme til å utskille en eller annen kroppsvæske...

P.S. Jeg er ikke noen tilhenger av wet-sex, for de av dere som umiddelbart måtte ha tilbøyeligheter til å assosiere et normalt og avslappet forhold til sin kropp med såkalt "perverse og ekstreme" seksuelle retninger.

P.S.S. Hege: Du må gjerne sensuere meg for "uhygienisk" innhold! :ler:

(det var en spøk).

Skrevet

Sex er jo som regel en ganske uhygienisk aktivitet uansett hva man praktiserer, tenk så mye bakterier man får overført bare ved å kysse! Synes folk skal få lov til å gjøre som de vil, jeg, så lenge de ikke skader eller sårer noen.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Synes folk skal få lov til å gjøre som de vil' date=' jeg, så lenge de ikke skader eller sårer noen.[/quote']

Når det gjelder avlevering av prøver og medisinske hensyn så er det endel regler man skal følge. Da kan man ikke bare gjøre det som er mest praktisk for en selv.

Urinprøvebegre i hygienisk pakning fås kjøpt på apoteket og hører hjemme i alle medisinskap- særlig om du forsøker å bli gravid etc.

Det er ikke hysteri- det er å følge regler av hensyn til både din og andre menneskers helse.

Milla

Skrevet

Jeg forsøker ikke å bli gravid. Hvor har dere det fra?

*ler*

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg styrer unna disse jeg- ellers er jeg med på det meste:

Svært ung og mye eldre sex-partner

Wet-sex

SM

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg bestemt meg for å holde meg unna sex - det er vanvittig uhygienisk å utveksle kroppsværsker uansett om de er antiseptiske eller ikke!

Og så klining, da... - YUCK!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest doberman
Skrevet

Fikk ikke lov å stemme, men jeg ser at wetsex har fått desidert mest stemmer. Det er jeg enig i, men jeg liker heller ikke SM. Trekant er ok, men ikke gruppesex, og hvis hun er under 18, og han over 40, så er det perverst. Men hvis hun er 20. og han er 35, så er det ok.

Jeg vet det er som å banne i kjerka, men jeg synes faktisk analsex er perverst, og jeg. Ingen har stemt på det, men aktiviteten er ganske mye i slekt med wetsex, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...