Gå til innhold

Hvor går din "pervers-grense"?

Harald

Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?  

1 stemme

1. 1. Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?

• Trekant/gruppesex
      3
    • Wet-sex
      53
    • SM
      4
    • Analsex
      3
    • Oralsex
      0
    • Svært ung og mye eldre sex-partner
      7

Anbefalte innlegg

Selvsagt vasker jeg ikke hendene etter at jeg har vært på do. Jeg SLIKKER fingrene rene!!

Nelle  :briller:

:hoho:

Gud så ekkelt, men pokker som jeg lo... Blagh..

Nei, for min del må folk få gjøre hva de vil med hverandre, jeg skal ikke kalle dem hverken sinnsyke eller perverse. Høyt. (hva jeg tenker i mitt stille sinn er en annen sak.. :blunke: )

Jeg stemte på wet-sex, ganske enkelt fordi at dette var det av alternativene som jeg har MINST lyst til noen gang å oppleve.. Jeg foretrekker å tisse i do, og håper å finne en partner som føler det på samme måte.. :ler:

Når det gjelder urin og hygiene, så er det som noen har nevnt, at urin er sterilt, inntil det kommer i kontakt med bakterier utenfor kroppen. Også skal det være dugende som kjærringråd for ett og annet, for eksempel brennmaneter (Noen som husker Venner for livet, der Joey trakk det korteste strå mens Rachel led?)

Forresten, innenfor wet-sex er det de som ikke nøyer seg med å pisse PÅ hverandre.. Jeg leste engang at man ikke anbefalte nybegynnere å bruke morgenurin, for den hadde kraftigst smak! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

For mitt vedkommendeer Wet utelukket, syns det virker veeldig ekkelt, men tror ikke de som driver med dette er sinnsyke?! Jeg syns anal-sex er ekkelt også. Forbinder anal med bæsj og syns dette må virke veldig forstyrrende og uvedkommende i en seksuell situasjon. Er faktisk litt overrasket over at det er (virker det som) så vanlig med anal sex. Skjønner ikke det helt.

Når det gjelder den andre debatten som går på hvorvidt Nelle er pervers som har perlene sine i et glass det en gang har vært urin på: :ler::hoho::ler:

Som Vibeke med fler skriver: urin er faktisk rent/sterilt. Og uansett: Hvis glasset er sterilisert i etterkant så kan det jo ikke være uhygienisk? Det er bra at folk er opptatt av hygiene, men å ha et så anstrengt forhold til kropp og hygiene er veldig missforstått. Man kan faktisk bli syk av å vaske seg for mye, og generelt sett blir vi mennesker i vestlige land sykere og svakere av den missforståtte hyper-hygienen vi holder på med.

Og til dere som nå skal til å spørre meg om jeg tørker megi rumpa med hendene, eller bæsjer i badekaret: spar dere bryet. Sånt fjas brukes av indoktrinerte mennesker som ikke har noen rasjonelle begrunnelser for sine påstander.

Nelle: Syns du er klok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...