Gå til innhold

Hvor går din "pervers-grense"?

Harald

Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?  

1 stemme

1. 1. Hvilken lovlig sex-aktivitet mener du er mest pervers?

• Trekant/gruppesex
      3
    • Wet-sex
      53
    • SM
      4
    • Analsex
      3
    • Oralsex
      0
    • Svært ung og mye eldre sex-partner
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

He he ja man KAN jo være litt uheldig ved analsex...............

Men jeg har også vært borti artikler som sier noe om at grensene blir stadig forskjøvet innen sex i dag. Når det for en tid siden var tegn på sinnsykdom med wet, er det noe gjerne folk prøver i dag. Jeg synes dette går forbi og litt over i det samme grenseområdet som dyresex og pedofili. ( JA vær så snill og skyt meg )

Ungdommer i dag føler seg presset til å prøve gruppesex, analsex og andre ting før de overhodet er MODNE til å utforske sin egen seksualitet !

Nei for en gangs skyld holder jeg meg enig med MILLA, og sier det må være noe alvorlig galt med folk som liker wet swx SELV om man utveksler billioner av bakterier i løpet av et vanlig misjonærstillingssamleie også. Leke med bæsj..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror det kan være behov for litt begrepsavklaring...

Wet dreier seg vel om urin, og ikke avføring ...

Stemmer ikke det?

Fra tråden virker det som om mange setter avføring i Wet-båsen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tror det kan være behov for litt begrepsavklaring...

Wet dreier seg vel om urin, og ikke avføring ...

Stemmer ikke det?

Fra tråden virker det som om mange setter avføring i Wet-båsen ...

Wetsex inkluderer båe urin og avføring. Jeg slo opp i en bok jeg har om sexologi.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet-sex er når man tenner på urin, og har ingenting med avføring og analt å gjøre.

scat er sex som inkluderer avføring, og er ikke nevnt i denne undersøkelsen i det hele tatt.

kilden jeg har dette fra:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/07/.../02/340895.html

bare for å få orden på begrepene.

Man kan godt velge å sette fetisjer man ikke forstår i samme boks som pedofili og dyresex, men man ignorerer da en viktig ting, pedofili og dyresex innebærer misshandling av en eller flere ufrivillige partnere, og er ikke lov i norge.

wet-sex, anal-sex, scat, SM, gruppesex og andre fetisjer, kan vi synes virker så ekle vi bare vil, men det er sex som foregår mellom to eller flere voksne, villige mennesker.

Pervers betyr i ordets rette betydning:

Unaturlig, sykelig unormal, avvikende atferd, særlig sykelig unormalt kjønnsliv, forderve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke greia med wet-sex... om jeg blir opphisset, kan jeg av naturlige grunner ikke tisse... hvordan i huleste skal jeg klare det da??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må tisse før du blir opphissa da veit du. Og presser du skikkelig kan de hende du greier det. I verste fall kan du få han eller hun du er sammen med til å pisse på deg.

Så jeg synes du skaper problemer utav ingenting. Dette klarer du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Du må tisse før du blir opphissa da veit du. Og presser du skikkelig kan de hende du greier det. I verste fall kan du få han eller hun du er sammen med til å pisse på deg.

Ehem... jeg tror ikke Kevin er ute etter tips om avførings-sex. Si meg, er dette noe vi skal begynne å utveksle tips om nå?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...uansett syntes jeg ikke man skal ha en nedlatende tone ovenfor folk som tenner på andre ting seksuellt.

Det er nok tabuer og problemer rundt sex som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
...uansett syntes jeg ikke man skal ha en nedlatende tone ovenfor folk som tenner på andre ting seksuellt.

Jeg har ingen problemer med å sette endel spørsmål vedrørende en persons mentale tilstand hvis han/hun tenner på urin&avføring.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er i seg selv en ganske kompleks opplevelse på det mentale plan.

Hva som tenner kan jo være så mangt. Mange ser f.eks. på analsex som "tabu-sex". Og dermed blir det ekstra spennende å prøve, nettopp fordi det er litt ulovlig.

SM opererer også helt på grensen av der man setter sine grenser. Og man skyver gjerne på dem; og det er gjerne selve det seksuelle kicket man får av det.

Jeg vet ikke helt med wet-sex. Har aldri prøvd det. Men har lest litt rundt og om det. Leste en beskrivelse av en opplevelse en jente hadde en gang med kjæresten sin (kanskje jeg leste på gamle KG-forumet). De dusjet eller badet sammen. Plutselig kjente hun en varm stråle i ryggen. Og snudde seg; kjæresten stod med et glis og tisset på henne.

Slik hun beskrev opplevelsen hadde den vært litt rar, men ikke ubehagelig. Uhygienisk..nja..urinen for jo ned i sluket sammen med alt det andre man vasker av seg. Såpen var innen rekkevidde. Og for ikke å snakke alle de positive egenskapene til fersk urin... :wink:

Synes det var litt snodig å lese om. Men perverst? Nei. Heller ikke ekkelt, faktisk. Spørs vel litt på hva som ligger bak oppførselen til kjæresten, men hun som skrev hadde ikke opplevd han som ubehagelig i det hele tatt. Hun følte seg ikke nedverdiget eller "urinmarkert" på, såvidt jeg husker. Men de gjorde heller ingen vane av wet-sex'en.

Kanskje de fikk et kick av at det hele blir sett på som grisete og "ulovlig" av mange?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Enig med Milla. Ekskrementer har INGENTING med sex å gjøre og kommer i EN HELT ANNEN kategori enn å tenne på klær, sko etc. Mange har en fetisj innenfor rimelighetens grenser og det er forskjellig hva folk tenner på. Dersom min mann hadde nevnt denne typen sex hadde jeg blitt sjokkert. ( og jeg er faktisk ikke snerpete )

Hvordan spør man partneren om denne tenner på noe slikt da ?

Du jeg kunne tenke meg....................... Tipper de må prøve mange partnere før de finner den rette !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes urin lukter ubehagelig, og grier ikke kople det opp mot sex. Derfor går en av mine grenser pr i dag på wet. Men pervers blir feil ord. Avtennende er mer riktig. M.a.o; av de valgene du satte opp, så fikk wet min stemme!

Smågutter er heller ikke spesielt tøft. Små, rosa menn med kviser på nesen er søte. Ikke sexy.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg trodde det var selve tissinga som var opphissende, jeg.... og når jeg blir opphisset, får jeg ståp*kk og dersom jeg i det hele tatt skulle klare å tisse, hadde jeg tisset meg selv i ansiktet... Tror ikke egentlig det er DET som er greia her... derfor skjønner jeg ikke helt hvordan dette i det hele tatt fysisk er mulig for menn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alle alternativene. Stemte på Wet fordi det er den jeg ikke likte i det hele tatt av valgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex, nam :P

Analsex, nei,ikke godt. men ikke perverst.

svært ung og mye eldre sexpartner, utrolig ekkelt! (spørs hvor ung seff)

Wet sex,ikke spesielt sexy :ler: men ikke perverst.eller.. tar dem det i munnen? i såfall så er det ihvertfall ekkelt :ler: (men andre ting på hverandre..æææssssjjj)

Trekant/gruppesex. Sikkert spennende for noen. Leker med tanken. Og ikke perverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nelle skriver:

Dessuten -hvorfor er dette med tiss og bæsj så veldig ekkelt? ... Jeg er FAN så lei av hysteriske mennesker som, nær sagt, avskyr sin egen kropp og alt som måtte komme ut av den i en eller annen form for rennende tilstand. Det være seg sæd, urin, svette, blod - er vi virkelig så hysteriske at det lyser uhygiene med blinkende skrift ut av øynene våre bare noen innrømmer at de faktisk har en kropp som fungerer helt normalt? ... Forøvrig er urin sterilt. Visste dere at noe av det beste og mest virkningsfulle man kan gjøre om man har eksem i huden er å tisse på utslettet?

Nelle: Vasker du hendene dine etter toalettbesøket? Urinerer du kanskje også i dusjen..? Du lar det vel ikke gå så langt, at du legger kabler i badekaret bare fordi du føler for d? :roll:

Tiss & bæsj og sex hører ikke sammen. Wet-sex burde derfor være uaktualt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...