Millis Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Skal en tur til oslo og har lyst til å innom. Anbefalinger? Prisnivå og kvalitet?
Aiv Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Øyenskygger ligger på 125 kr om jeg ikke tar helt feil.. Kanskje du burde bestilt sminketime før du reiste, så fikk du sminket deg der og betaler 495 hvor du får produkter for hele summen. Jeg har sett når de har sminket folk i Bergen og resultatene som jeg har sett har blitt veldig bra. Jeg og flere veninner har ihvertfall tenkt til å bestille oss en sminketime
Gjest Blanca Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg liker øyenskyggene veldig godt. Min daglige favoritt er Cybershadow Gold, en skimrende og ganske lys gull/brun. Super til blå øyne. Neglelakkene er også fine.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg liker øyenskyggene veldig godt. Min daglige favoritt er Cybershadow Gold, en skimrende og ganske lys gull/brun. Super til blå øyne. Neglelakkene er også fine. ← Hvordan er kvaliteten på cybershadow i forhold til microshadow? Har bare prøvd sistenevnte, og synes de er helt ok.
Gjest Blanca Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hvordan er kvaliteten på cybershadow i forhold til microshadow? Har bare prøvd sistenevnte, og synes de er helt ok. ← Cybershadow er mykere. Ikke kremskygge, men en pudderskygge i fast form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå