Gå til innhold

Er det noen muligheter ?

Anbefalte innlegg

Gjest zerogjest
Skrevet

Hei!

Dette er ganske langt, du bestemmer...

For 5 år siden møtte jeg en vidunderlig jente. Det var kjærlighet ved første blikk, det var forelskelse ved første blikk. På den tiden var jeg 13 år, nå er jeg 18.

Jeg snakket bare med henne i et par sekunder, før vi skilte våres veier den kvelden.

Jeg snakker litt rundt med vennene mine på skolen, og etterhvert finner jeg ut nr hennes.

Vi sender masse meldinger, og til slutt møtes vi. Vi blir sammen første uka vi møtes.

Så var vi sammen i 2 uker, før hun plutselig en dag ikke ville kysse så mye.. helt på slutten av den dagen ville hun visst ha en "pause" fra forholdet.

Vi hadde det så fint sammen, vær eneste dag var en dag i himmelen. Så mye ord og kjærlighet.

Jeg var deprimert i 2 år etter det, jeg var like forelska i den jenta. I de to årene var hun forelsket i bestekameraten min, og dem hadde sex midt inni der en eller annen gang, fordi de var så sprengkåte begge to at dem bare slang seg i det. Det sa ihvertfall bestekameraten min, som selfølgelig ikke visste at jeg fortsatt var like forelska, og ville ikke såre meg. Det var derfor han ventet lenge med å si det han gjorde.

Nå, 5 år senere forholdet sitter jeg her med jenta i tankene. Nå sitter hun så godt i tankene at det virker som det er en infeksjon. Jeg drømmer om henne stadig, jeg sliter veldig ikke sove,ser konstant på mobilen om melding, jeg leser historier der jeg sammenligner oss osv.

Vi har hatt litt kontakt de siste 2-3 mnd (Vi har begynt på samme skole), nesten mer msn og sms prating enn når vi var sammen. Vi møttes for ca 2mnd siden, og hun sa vi måtte "finne på noe snart da...?". Jeg sa ja såklart. Omtrent vær uke etter det har jeg sakt "Skulle vi finne på noe snart eller?" og hun har svart "- Jada.. jeg har bare hatt så liten tid.. neste uke ? :)" mye slikt.

(Hun er en veldig opptatt jente, uansett.)

For 2 uker siden møttes vi på fest, og hun hadde kjøpt en cd til meg. Jeg ble utrolig glad, og den kvelden kysset vi en del og sa mange fine ord til hverandre. Ikke minst snakket hun om en del episoder som skjedde når vi var sammen..

Så overhørte jeg en samtale en vennine av jenta hadde med en gutt, der hun sa "jenta elsker deg vettu". Jenta gikk stadig til vennina og fikk oppdatert informasjon om hva di pratet om. Når jeg hørte det, tenkte jeg bare "Og der røk det håpet". Men etter det kysset vi bare mer, og delte enda flere ord.

Nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal gjøre. Vi har knappe sendt noe som helst sms de 2 siste ukene, eller pratet på msn. Men vi har tenkt å møtes på søndag, og da kommer spørsmålet.. skal jeg ta initiativet til å ringe å avtale når vi skal møtes.. eller skal jeg vente å se om hun tar initiativet ?

Burde jeg si hva jeg føler for henne, eller bare gå forsiktig frem og se hva som skjer utifra et lite kyss for eksempel ?

Jeg sliter med å tro at det var en kjæreste av jenta venninen snakket med i telefonen, da hadde vel jenta ikke funnet på å si så mye godt, og kysse osv med meg på den festen ?

Håper på fornuftige svar fra jenter som kan fortelle meg hvorfor hun virker både avstøtende og interresert på samme måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, gutten, men jeg tror du skal prøve å gå videre. Spesielt pga. at hun aldri har tid til å treffe deg. Kanskje er hun en opptatt jente, men ingen er så opptatte at de ikke har tid til å treffe noen man virkelig vil treffe... Virker som du er langt nedi bunken, gitt...

Den festen betydde svært lite. Hadde den i det hele tatt betydd noe for henne, hadde hun tatt kontakt. For hun vet garantert at du er interessert.

Og du - ditt forhold til henne er ikke sunt. Du tilber henne. Hvordan skal du da kunne gå videre med livet ditt? Kutt henne ut. Slett nummeret hennes. Ikke ta kontakt på MSN. Finn på ting med venner. Start å kikke på andre jenter. Klin med andre på fest. Date andre søte jenter. KOM DEG VIDERE MED LIVET!

Skrevet

Når jeg traff mannen min ver jeg også veldig opptatt, Hadde en et verv i tilleg til skole og jobb, men på et eller annet finurlig vis fikk tid til å treffe ham også. Når jeg ser tilbake forstår jeg ikke hvordan jeg fikk tid til alt, men jeg hadde likevel mye tid til ham og traff ham ofte... Vil man treffe noen ofrer man gjerne en times søvn eller to eller tre for å treffe personen. Beklager.

Skrevet

Får vel gjøre det. Jeg avventer og ser om hun tar kontakt, hvis ikke.. får det gå slik det går. Da har jeg ihvertfall festroting i gode :-)

Oppdaterer søndag for å si om hun tok kontakt eller ikke :P

Skrevet

Hun tok selfølgelig ikke kontakt, hehe. :P

Får prøve å glemme hu :-)

Skrevet

Kjipe greier det der.

Livet går videre har jeg hørt, så da er det å tvinge seg selv til å "glemme" henne..

Beste trikset for meg, var å lagre mobilnummret hennes slik at jeg ikke kunne klare å ringe eller å sende meldinger i fylla..

Skummle greier det der å ha med seg telefon på fest.

Jeg lagret nummeret på følgnde måte, la oss si at nummerete er 98 76 54 32

nummeret sto som dette på telefonen min:

nittiåttemiliardersjuhundreogsekstifemtusenfirehundreogtrettito

Med mindre man er rimelg med seg (les. edru) så kommer man ingen vei med et slikt nummer!

Lykke til med å komme videre med morroa da!

Skrevet

Hehe. God ide :-)

Hadde nylig en skikkelig fyllekule, skikkelig kjedelig fest. Men lot vær å ringe henne, tenkte på å ha det kult isteden å gå rundt å sippe.

Det har gått bra, har i tillegg slettet henne fra MSN listen.. slipper jeg å mase med hei osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...