Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vanskelig å finne folk til trekanter hører jeg. I alle fall en jente til to bigutter. To veldig gode kamerater (så gode at vi gjor både det ene og det andre med hverandre) ønsker en god og deilig dame som kan være med oss og utforske litt spesielle fantasier. Ønsker en dame som kan være tilskuer eller delta i den heftige guttekosen. Hvorfor så laber interesse for dette? Over alt på nettet virker det som.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Garantert noen som vil, men tror du er på feil sted...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 *kremt* hadde ikke vært meg i mot å vær tilskuer til no sånn...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 *kremt* hadde ikke vært meg i mot å vær tilskuer til no sånn... ← Hvorfor så "sjenert" da? He he. Godt å høre at ihvertfall noen jenter kunne tenke seg dette. Flott! Men jeg skjønner jo at dette ikke er edn rette plassen for å treffe jenter til treff. Ønsket bare å lufte temaet litt. Bigutten
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Godt å høre at ihvertfall noen jenter kunne tenke seg dette. Flott! ← Syns det er veldig pirrende jeg.. Så det så Keep going
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Snakker du i munnen på deg selv? Ikke pent.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Snakker du i munnen på deg selv? Ikke pent. ← Er det meg du sikter til? Hva mener du? Bigutten
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Mener ingenting jeg. Høres veldig fint ut.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Mener ingenting jeg. Høres veldig fint ut. ← Noe må du da mene, ellers hadde du vel ikke svart denne tråden?
minienthe Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 for å svare litt seriøst hvis jeg skulle funnet på å hatt en trekant med to gutter så vil jeg ikke at de skal "ta på hverandre" rett og slett fordi jeg vil ha oppmerksomheten selv. jeg er også litt rar når det gjelder homofil/lesbisk sex... det gjør meg ingenting at folk av samme kjønn har sex, jeg vil bare helst slippe å se det. klining etc i påkledd tilstand plager meg ikke men hvis jeg skulle vært med på noe så får de holde fingrene fra hverandre til jeg er ute av syne
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Hun menerjo det høres fint ut. Makan!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Har jeg sagt noe galt? ← Trådstarter her. Nei da, jeg synes det bare er hyggelig med svar selvsagt. Det var jeg som ikke helt forstod det ene innlegget ditt der, det med å snakke i munnen på seg selv. Trodde du beskyldte meg for å legge inn falske/fiktive svar til meg selv. Jeg har førsteinlegget + svar nr. 4 og 7. Vet fortsatt ikke hva du mente med å snakke i munnen på seg selv. Flere har hengt seg på her og kommentert innlegget ditt. Jeg er ikke ute etter å spore av denne tråden pga dette. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å svare og mene akkurat det du vil. Bigutten
Hu i Svingen Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Som sagt så høres det fint ut, helt i min gate.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Som sagt så høres det fint ut, helt i min gate. ← Det er bra. Jeg fantaserer veldig om å ha med ei dame på dette. To menn og en dame som elsker sammen, alle med alle.... mmmmm....... Bigutten
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er åpent for sånt!! Kjæresten min er biseksuell, så når vi tar med oss en ekstra mann, er det helt i orden for meg at de koser....Vi har dessverre ikke kommet så langt enna, rett og slett fordi vi har problemer med å finne en kveld hvor det passer for begge parter, men vi har truffet en som vi snakker masse med....
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er åpent for sånt!! Kjæresten min er biseksuell, så når vi tar med oss en ekstra mann, er det helt i orden for meg at de koser....Vi har dessverre ikke kommet så langt enna, rett og slett fordi vi har problemer med å finne en kveld hvor det passer for begge parter, men vi har truffet en som vi snakker masse med.... ← Tenk så deilig da! Lykke til, håper dette går i boks. Bigutten
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #18 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, det håper jeg også..Har snakket så mye med han, at hvis det ikke skjer noe snart, klikker jeg...
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #19 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, det håper jeg også..Har snakket så mye med han, at hvis det ikke skjer noe snart, klikker jeg... ← Har eksperimentert litt med en bi-kompis, dvs. vi har runket hverandre og sugd litt. Men tanken på å ha med ei dame på dette pirrer meg noe helt sykt. Har sett mange heftige bilder og filmsnutter på nettet, skikkelig bisex, hvor "alle tar alle". Heftig! Bigutten
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #20 Skrevet 7. oktober 2006 Her er det vel bare snakk om at gutt skal suge hverandre...tviler på at det kommer til å skje noe mer enn det....Men jeg håper det blir bra...håper ikke jeg blir skuffet....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå