Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da har jeg "endelig" brutt med Mr, Married...

Kjipt, for jeg har følelser for han, og er faktisk rimelig deppa i kveld..... :sjenert:

Men; jeg vet jo at det aldri kommer noe godt ut av å være "sammen med" en gift mann, så det beste for oss begge er nok å avslutte forholdet!!! Jeg vet han sliter med dette, og det gjør jeg også! Men please, si at vi har gjort det rette.................. :grine:

Jadda, tenkte på å logge meg ut, men ; so what??? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Det var riktig fordi han er gift, men faen så kjipt med brudd uansett :klem:

Skrevet

:troest: Du har definitivt gjort det rette!

Mener på ingen måte å være frekk, men brøt ikke dere for ganske lenge siden?

Skrevet
Enda en gift mann?

Ikke kødd med Dina! :frustrert:

Skrevet
Ikke kødd med Dina!  :frustrert:

Er vel ikke så store forskjellen på det du skrev og det jeg skrev? Mannen er gift. Du spør om det er samme mann, jeg spør om det er en ny. Jeg har lest at hun brøt med den forrige for flere måneder siden - derfor trodde jeg det var sant og antok det var en ny.

Kjefteskrulle :ler:

Skrevet

Ja du har gjort det rette ved å kutte ut elskerforholdet til den gifte mannen :klappe:

Men kunne ikke la være å legge merke til at du har et ordtak på profilen din som sier:gjør mot andre,det du vil at andre skal gjøre mot deg!!!

For meg handler dette ordtaket om nestekjærlighet og moral...lurer på hvordan du tolker det...jeg synes nemlig ikke profilen din er ordtaket verdig!!

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Jeg mener også å huske at Eleni skrev at hun hadde satt en stopper, ja. Bra er det uansett. Spørsmålet er bare hvor mange ganger du har tenkte til å gjøre det slutt for så å kjøre samme tralten videre.

Endret av Bellatrix
Skrevet

Kjempeflott :klappe:

Den gifte mannen finner nok en ny elskerinne snart :klem:

Skrevet

Jo, vi gjorde det. Men etter en ganske lang stund kontaktet han meg igjen, og jeg idioten, klarte ikke å "stå i mot".....

Jeg skjønner jo nå at jeg rett og slett må holde meg helt unna han, for dette kommer det uansett ikke noe godt ut av!

Skrevet
Ikke kødd med Dina!  :frustrert:

Takk... (og så koselig at du fortsatt husker mitt gamle nick... ;) )

Skrevet

Men kunne ikke la være å legge merke til at du har et ordtak på profilen din som sier:gjør mot andre,det du vil at andre skal gjøre mot deg!!!

For meg handler dette ordtaket om nestekjærlighet og moral...lurer på hvordan du tolker det...jeg synes nemlig ikke profilen din er ordtaket verdig!!

Det har du helt rett i, og ja, tanken har slått meg at jeg kansakje burde skifte ordtak.... :sjenert:

Skrevet

Selv om det er hardt vennen, så er det verd det :klem:

Skrevet
Spørsmålet er bare hvor mange ganger du har tenkte til å gjøre det slutt for så å kjøre samme tralten videre.

Ikke flere ganger nå nei!!! Jeg vet jo at det ikke er rett, men det er faktisk utrolig vanskelig når han tar kontakt, og man er veldig forelsket...!!!!! :sjenert:

Skrevet

Du gjør det rette.

Selv om det går i nuet, så vil det ikke vare, dessverre.

:klem:

Skrevet

Vet ikke hav du legger i forholdet. Hvis du bare ønsker at det skal være et elsker/elskerinne forhold så kan dere jo fortsette - men da er jo cluet at ingen av dere ønsker noe mer ut av det. Siden du sier du er forelsket så ønsker hvertfall du mer.

Hvis du mener seriøst å ikke fortsette forholdet bør du ikke ha kontakt med mannen igjen på noe plan. Dere har jo prøvd å bryte opp før.

Du kan si til han at han kan kontakte deg når han har brutt med kona si.

Gjest just a guest
Skrevet

Jeg skjønner deg fryktelig godt trådstarter. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, brøt med min gifte elsker nå i helga. Eller, vi ble enige om å bryte....fordi det er helt umulig å fortsette dette som kun skulle være sex og ingenting annet. Nå vil vi begge mer...det er faen så vanskelig nå alt man vil er å tilbringe dagene-og nettene sammen og man nesten aldri kan det. Ja, jeg vet hva dere vil si her inne....han må gå fra familien sin derosm dette med meg er så viktig. Men han har det jo ok, ikke ille i det hele tatt og jeg vil ikke tvinge ham til å gå. Alt ble så mye mer intenst enn det vi hadde sett for oss. Det er jo nesten aldri sånn at man går rundt å planlegger utroskap, det er jo følelsene som styrer oss dit vi havner. Sunn fornuft blir totalt borte og jeg har også vært av dem som sa "aldri utroskap" og så plutselig var jeg der selv, måtte ta til takke med smuler....leve med dårlig samvittighet overfor hans familie, det er et helvete for de som måtte tro noe annet. Derfor måtte vi ta en avgjørelse nå før det kommer til en krise....jeg er lei meg fordi det vi hadde var ikke bare god sex, det var så uendelig mye mer :grine:

Skrevet
Jeg skjønner deg fryktelig godt trådstarter. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, brøt med min gifte elsker nå i helga. Eller, vi ble enige om å bryte....fordi det er helt umulig å fortsette dette som kun skulle være sex og ingenting annet. Nå vil vi begge mer...det er faen så vanskelig nå alt man vil er å tilbringe dagene-og nettene sammen og man nesten aldri kan det. Ja, jeg vet hva dere vil si her inne....han må gå fra familien sin derosm dette med meg er så viktig. Men han har det jo ok, ikke ille i det hele tatt og jeg vil ikke tvinge ham til å gå. Alt ble så mye mer intenst enn det vi hadde sett for oss. Det er jo nesten aldri sånn at man går rundt å planlegger utroskap, det er jo følelsene som styrer oss dit vi havner. Sunn fornuft blir totalt borte og jeg har også vært av dem som sa "aldri utroskap" og så plutselig var jeg der selv, måtte ta til takke med smuler....leve med dårlig samvittighet overfor hans familie, det er et helvete for de som måtte tro noe annet. Derfor måtte vi ta en avgjørelse nå før det kommer til en krise....jeg er lei meg fordi det vi hadde var ikke bare god sex, det var så uendelig mye mer  :grine:

Hvor lenge hadde dere et forhold?

Jeg har en gift elsker, vi vil begge noe mer, men han er feig og klarer ikke gå. Jeg har lagt utrolig mye press på han i det siste for å få han til å tøffe seg opp. Men jeg vet ikke. Aner liksom frem i tid at jeg må nødt til å gå fra han, fordi han aldri kommer til å gå fra kona. Vanskelig er bare forbokstaven. Følelser er noe herk.

Eleni: Du gjorde det rette. At du klarte å bryte nå tror jeg gjør at du får det mindre jævlig enn om du venter. Lykke til, håper det går deg bare godt.

Skrevet
Hvor lenge hadde dere et forhold?

Jeg har en gift elsker, vi vil begge noe mer, men han er feig og klarer ikke gå. Jeg har lagt utrolig mye press på han i det siste for å få han til å tøffe seg opp. Men jeg vet ikke. Aner liksom frem i tid at jeg må nødt til å gå fra han, fordi han aldri kommer til å gå fra kona. Vanskelig er bare forbokstaven. Følelser er noe herk.

Eleni: Du gjorde det rette. At du klarte å bryte nå tror jeg gjør at du får det mindre jævlig enn om du venter. Lykke til, håper det går deg bare godt.

Jeg vet ikke om feig er rette ordet i denne situasjonen. Det er vel heller det at han elsker kona mer enn han elsker deg (hvis han elsker deg i det hele tatt, da), og enn så lenge har det vært fint med både pose og sekk.

Skrevet
Ikke flere ganger nå nei!!! Jeg vet jo at det ikke er rett, men det er faktisk utrolig vanskelig når han tar kontakt, og man er veldig forelsket...!!!!!  :sjenert:

Du har gjort det rette.

Uten å være for moraliserende så synes du ikke å være alt for reflektert - skriver stadig vekk om ditt forhold med denne gifte mannen - som du åpenbart ikke klarer å bryte med. Hadde det vært slik at deres svakhet bare hadde gått ut over dere selv så hadde det vært greit, men regner med at dere trekker med flere mennesker her? Kone/barn?

Paradoksalt nok kan man bare håpe at ordtaket i signaturen blir sannhet.

Tror ikke du vil innse din egen egoisme før du oppdager at mannen din står i med en elskerinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...