Gå til innhold

Hvilke "ting" ved partneren din irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_dorothea_*
Skrevet

Kort og godt, hvilke egenskaper ved partneren din irriterer deg?

Hos meg er det null økonomisk sans, lat!!!!!!!!,altfor glad i en fest, setter kompisene sine over alt på jord , finner alltid feil på mine venner, har aldri råd til å gi meg en gave eller overraskelse, klarer ikke å planlegge noe som helst, fiser og promper i stuen! har null interesse av å snakke om følelser og slike dype ting! tar seg vel til rette , er hissig, ser ikke sine egne feil, tror han fikser alt bedre enn meg, men der tar han feil he he he.osv... jeg kunne fortsette her, men da får jeg vel masse spørsmål om hvorfor jeg fortsatt er sammen med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel...hittill så irriterer jeg meg bare over neglebiting og han er selv klar over det så han prøøøver hardt å huske på at jeg irriterer meg grønn over det....

ellers er jeg utrolig fornøyd med min samboer:)

Skrevet
Kort og godt, hvilke egenskaper ved partneren din irriterer deg?

Hos meg er det null økonomisk sans, lat!!!!!!!!,altfor glad i en fest, setter kompisene sine over alt på jord , finner alltid feil på mine venner, har aldri råd til å gi meg en gave eller overraskelse,  klarer ikke å planlegge noe som helst, fiser og promper i stuen! har null interesse av å snakke om følelser og slike dype ting! tar seg vel til rette , er hissig, ser ikke sine egne feil, tror han fikser alt bedre enn meg, men der tar han feil he he he.osv... jeg kunne fortsette her, men da får jeg vel masse spørsmål om hvorfor jeg fortsatt er sammen med han.

Jeg lurer allerede. Har han noen positive sider overhodet?

Skrevet

Hm.... *kikker bort på*

Egentlig liker jeg jo såklart det aller meste med han, det er jo en grunn til at vi er kjærester og har holdt sammen i mange år :hjerte:

"Feilene" er egentlig bare på de områdene som vi er ulike. Selvfølgelig er det bra at vi er ulike på noen områder og utfyller hverandre, men noen ganger er motsetningene store nok til at det kan skape litt irritasjon. Han synes noen ganger at jeg er litt for fornuftig, jeg synes han tar litt lite initiativ til å finne på ting. Store frustrasjoner og alvorlige problemer er det da likevel ikke, og vi krangler nesten aldri. Dessuten kunne det jo ha blitt litt kjedelig hvis vi aldri var uenige eller diskuterte?

Heldigvis har han så mange fine egenskaper og han er er en så herlig person at det for lengst veier opp for små irritasjonsområder og ulikheter mellom oss. Hadde jeg sett mer negativt enn positivt i han hadde det da vitterlig ikke vært noen grunn til at vi skulle vært sammen.

Promping og andre filleting gidder jeg da virkelig ikke å henge meg opp i. :ler:

Skrevet (endret)

Åh, min promper aldri annet enn ved uhell - det er faktisk en fiiin ting. :)

Det jeg kan finne på å irritere meg over er teflonhjernen hans.

Endret av Hu i Svingen
Skrevet

Vet ikke om det bare er irritasjon, eller om det er en grunnleggende feil med forholdet vårt, men vi er altfor ulike.

Da tenker jeg på hva vi vil bruke tid på, hva vi vil se på tv, hva som interesserer oss. Alt innenfor slike ting er ulikt, og det han vil bruke tid på, kan ikke jeg fordra, og omvendt.

Er lite trolig dette vil vare i lengden.

Skrevet

Irriterer meg litt at lar oppvasken vokse til store tårn før han tar den...

Skrevet
Alle småtingene som irriterte meg de første månedene vi bodde sammen er så godt som borte, men noe som virkelig irriterer meg er at han ikke husker ting lenger enn til nesa!! Det er vel kanskje litt typisk menn, men noen ganger kan det bli litt slitsomt...

Kunne vel egentlig signert denne også, men det er kanskje bare sånn menn er? Rare skapninger... ;)

Skrevet

Alle småtingene som irriterte meg de første månedene vi bodde sammen er så godt som borte, men noe som virkelig irriterer meg er at han ikke husker ting lenger enn til nesa!! Det er vel kanskje litt typisk menn, men noen ganger kan det bli litt slitsomt...

Skrevet

Jeg har ikke mye å klage på med kjæresten min, men hvis det skal være noe, er det vel at han er en dårlig taper. Han er helt klar over det selv, men han greier fortsatt ikke gjøre noe med det. Dette er ikke noe stort problem, men kan være litt irriterende om jeg har vunnet i noe, og han ikke kan være glad på mine vegne.

Skrevet

Glemsk, litt lite spontan og utforskende og har en fryktelig mor.

Skrevet
Irriterer meg litt at lar oppvasken vokse til store tårn før han tar den...

Jøss, har dere ikke oppvaskmaskin?

Skrevet

Jeg irriterer meg over at han sitter for mye med dataen.. Og at han ikke setter inn i oppvaskmaskina etterhvert, men lar det bli et tårn i vasken..

Men han er verdens beste fordi :hjerte:

Det kunne ha vært verre ;)

Skrevet

Vi har nettopp flytta sammen og jeg holder på å gå på veggene! ALT irriterer meg :frustrert: Skjønner ikke at jeg gidder å ta meg bryet?! Hvorfor i all verden var det igjen?!

Å ja, nå husker jeg det. Spørs om dét er nok til over jul :sur:

Sur fordi jeg kom hjem fra 24 timers "vakt", satte i gang med å lage middag så vi skulle rekke å spise før kinoen (som jeg har tatt initativ til og vært og kjøpt billetter til!), og så gidder han ikke en gang spørre om jeg har lyst på kaffe :grine:

- Det er ikke naturlig å drikke kaffe nå. Sa han da jeg fortalte at han gjerne måtte spørre meg om jeg ville ha kaffe, hendene mine i en gryterett.

Naturlig for hvem :forvirret:

Hvor lenge varer denne første perioden da ALT irriterer?

Skrevet

Hehe, det eneste ved ham som virkelig irriterer meg er at han ikke kan klones... Han er en fantastisk fyr :)

Skrevet

Vanligvis ingenting, men akkurat nå... :kjempesinna:

Jeg er da for f*** ikke mora hans, det må da gå an å gjøre en eneste liten ting uten å bli bedt om det først! :frustrert:

Blæh! Det er jeg som har arrangert to bursdagsselskaper på to dager, det er jeg som har ryddet og vasket, bakt og pyntet.

Det er jeg som har stått opp klokken 8 med ungene, mens han har sovet til klokken mellom 13 og 15 hver dag den siste uka!

Og så kan han ikke en gang ta seg tid til å kjøre barna bort på lekebesøk hos noen venner. :sinna:

Men han er så syyyyk stakkar. Litt tett i nesen, og veldig trøtt, så jeg er vel en sadistisk bitch som plager ham ut av godstolen. :frustrert:

Skrevet

At han gjerne sitter dag ut og inn foran dataen eller med en eller annen midlertidig interesse, men ALDRI tar initiativ til å dra bort sammen med meg en helg (han kan imidlertid godt si ja til å dra bort, om noen inviterer eller jeg hinter). Kortere eskapader er litt lettere...

Hm. Sånt som at han ikke ser husarbeid. Selv om vi har en arbeidsdeling som funker greit stort sett gikk han også over streken den dagen han om ned til meg og lurte på om ikke VI skulle skifte sengetøy (jeg hadde lagt det gamle på vask, så det var bare å ta på nytt). Eh - når du _ser_ at det må gjøres, så gjør det sjøl uten å blande inn meg.

Ellers er han en veldig fin fyr, da, han er reflektert og snill og til å stole på. Akkurat nå sitter en venn av han og betror seg til han - jeg er så glad for at han er en god venn.

Skrevet

Hmmm.....

Det som er irriterende er vel at han sier at han skal være et sted ved et klokkeslett og han blir alltid forsen. Han klarer ikke å beregne tiden. Men jeg er vant til det nå så jeg tenker ikke noe spess over det. Bare plusser på 20 min i forhold til det han sier.

Ellers må det være at han lukker øynene litt over det sønnen gjør av og til. Så tar jeg tak i sønnen og det blir litt feil syns jeg av og til. Men han jobber med saken og det har blitt mye bedre.

Så han er egentlig perfekt. Jeg ville ikke vært sammen med et super menneske uten feil, jeg har da mine feil jeg og sikkert som han irriterer seg over.

Gjest graceland
Skrevet (endret)

Jeg irriterer meg nesten ikke over noe. Kanskje litt tiltaksløs, og oppfarende av og til. Men når det liksom er det verste, så synes jeg ikke at jeg har noe å klage på. :hjerte:

Endret av graceland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...