Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et speil på Ikea her om dagen..til 249..JADA..jeg skal reklamere..for det er noe galt med det..man ser nemlig tynnere ut..høyere og mye mye bedre..først trodde jeg det var synet mitt som tullet..men etter kommentarer fra familie og venner som alle har kommentert det....er jeg sikker påa t det er speilet det er noe galt med! :sjarmor:

Noen andre med slike opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et slikt speil kunne jeg gjerne tenkt meg og fått tak i. Har du testa om det funker like bra etter en ranglete natt ute på byen også?

For det hadde vært skikkelig kjekt og slippe å se så innmari sliten ut som jeg bruker å gjøre dagen derpå. :sjarmor:

Skrevet

du kan godt sende det speilet til meg....føler meg litt uggen om dagen..

Skrevet
Kjøpte et speil på Ikea her om dagen..til 249..JADA..jeg skal reklamere..for det er noe galt med det..man ser nemlig tynnere ut..høyere og mye mye bedre..først trodde jeg det var synet mitt som tullet..men etter kommentarer fra familie og venner som alle har kommentert det....er jeg sikker påa t det er speilet det er noe galt med! :sjarmor:

Noen andre med slike opplevelser?

nettopp det det gjorge..(Men også i edrutilstand).

Skrevet (endret)

At et speil kan få deg til å se høyere og slankere tror jeg så gjerne, men penere? Er ikke bare at det henger et sted med flatterende lys da? Dimmebryter gjør underverker for utseendet her hos meg i hvert fall. :ler:

Endret av Mie
Skrevet

det er veldig "dekkende" aner ikke hvordan eller hvorfor..men har jo et annet speil i gangen også..ca på samme sted..samme lys og alt. Feks hadde veninnen min noen kvise ri ansiktet som ikke syntes i speilet..huden så perfekt ut§ :overrasket:

Skrevet

Vil ha jeg også! :-D Men fjerner det virkelig kviser også? ;)

Skrevet (endret)

Jøssenavn! Det speilet hadde jeg beholdt ;)

Ser forresten for meg den samtalen du kommer til å ha i returskranken på Ikea, "dette speilet er det noe galt med, jeg blir penere og slankere" :ler:

Endret av Drua
Skrevet
Vil ha jeg også! :-D Men fjerner det virkelig kviser også?  ;)

altså mulig vi hadde ølbrillene på..men man ser virkelig ekstra fin ut..mener det ikke BARE er høyden og kg'ene som blir justert ! :legrine:

Skrevet
Jøssenavn! Det speilet hadde jeg beholdt ;)

litt kjipt å tro at man ser SÅÅÅ BRA ut..når man ikke gjør det..feks hadde naboen på besøk for å se på et rør..han kom inn..så seg i speilet og sa "jøss..wow..nå ser jeg at jeg har slanket meg"...yes right....sorry dude..

Det var da jeg reagerte for første gang..trodde jeg tidligere hadde tatt feil av speilet..men når han så SÅÅÅ SLANK ut...måtte det være noe feil! :legrine:

Skrevet

Speil har seriøst mye å si for selvtilliten. kikker jeg meg i et dårlig speil (altså et speil som jeg ser fæl ut i) så kan dagen være ødelagt... ;) Så behold det speilet du! :-D

Skrevet

Haha. Hvilket speil er det snakk om? Hva heter det? Dette må testes! :)

Skrevet

Svigermor har også et sånt speil (neppe fra IKEA, men det fungerer på samme måte). Jeg blir i godt humør hver gang jeg står foran det. Hun på sin side benekter at det gjør deg tynnere og høyere, men både H@nnsauen og jeg har lagt merke til det. :ler:

Om det er belysningen rundt eller hva det nå må være, så synes jeg faktisk også at jeg ser bedre ut i det speilet enn hva jeg gjør i andre speil.

Hennes speil er faktisk det eneste jeg virkelig føler meg komfortabel foran. :ler2:

Gjest Gjest_Husmora_*
Skrevet

I campingvogna vår har vi et speil som er motsatt, man ser kortere og bredere ut :tristbla: Ikke så moro når man har kledd godt på seg for å gå ut i friluft, og speilet gjør at man ser ENDA verre ut *hihi* Var faktisk motsatt speil i den forrige campingvogna, DER så man slankere ut.

Skrevet

*løper til IKEA for å kjøpe nytt speil* ;)

Skrevet

Det speilet hadde jeg aldri gitt fra meg!!

Dessuten lurer jeg på om jeg skal sponse frisøren min med ett....?

(*hater frisørspeil*)

Skrevet

Skulle like å vite hvilket Ikea speil det er snakk om her.... :ler:

Skrevet

Kjøpte et speil på Bohus med samme egenskap. Var strålende fornøyd med speilet og oppdaget først etterpå at det stod "slimline" på prislappen. Men speilet henger fortsatt oppe, og jeg drar på jobb om morgenen storfornøyd med meg selv.

Husmusa

Skrevet

greit med slankespeil, men blir ikke nedturen desto hardere om man får øye på seg selv i et vanlig speil? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...