Gjest Gjest_*Minerva*_* Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen plasser det det går an å se film på nettet??? JObber nattevakt i natt og stille og rolig men tenkte ikke på å ta med meg film hjemmefra, så er det mulig å se filmer på nett noen plasser???
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen plasser det det går an å se film på nettet??? JObber nattevakt i natt og stille og rolig men tenkte ikke på å ta med meg film hjemmefra, så er det mulig å se filmer på nett noen plasser??? ← å har ikke bredbånd....
juliannae Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Du kan iallefall gå inn på tv kanaler og se på det de har på sitt program. Feks har NRK et arkiv der du kan se på serier som har gått på tv. Men vet at du må betale for filmer. Vet at dette ikke var svar på spørsmålet ditt, men ett alternativ hvis ingen vet om sider der du kan se filmer Endret 6. oktober 2006 av juliannae
*Minerva* Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan iallefall gå inn på tv kanaler og se på det de har på sitt program. Feks har NRK et arkiv der du kan se på serier som har gått på tv. Men vet at du må betale for filmer. Vet at dette ikke var svar på spørsmålet ditt, men ett alternativ hvis ingen vet om sider der du kan se filmer ← ok det var en tanke....men gjerne kjedlige serier og ting på nrk:) hehe.... Men tusen takk for tipset...
juliannae Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 ok det var en tanke....men gjerne kjedlige serier og ting på nrk:) hehe.... Men tusen takk for tipset... ← har jo borettslaget og løvebakken, etaten og andre komedier hvis du liker det
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 På Filmarkivet kan du se film, men det fungerer som en utleieordning på nett og jeg vet jo ikke om det var det du er ute etter. Du kan jo ta en titt og se om det er noe for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå