Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ICA idag, 6 oktober, og hva ser jeg... JULEMARSIPAN!!!

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel - hadde ingen kjøpt det, så hadde ingen solgt det. Da jeg jobbet i interiørbutikk kom det noen kunder og spurte etter julepynt i september, andre kjeftet oss ned fordi vi hadde julepynt fremme i november.

Man kan ikke gjøre alle fornøyd nei ;)

Endret av Sin
Skrevet
Var på ICA idag, 6 oktober, og hva ser jeg... JULEMARSIPAN!!!

:kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:

Ja, da er alt ved det normale. Jeg også blir irritert av sånt - det dreper julestemningen for meg lenge før det er på tide å begynne og tenke på jula engang.

Jeg er så lei julemaset hvert eneste år at jeg faktisk har mistet lysten til å feire den i det hele tatt. Men så har jeg en datter som er veldig glad i jula da, så jeg MÅ for hennes skyld. Gutta er som meg, de gir blaffen.

Skrevet

Jeg syntes det er dritt!

Kunne begynt å selge sånn i midten av november, det hadde vært greit.

De intervjuet noen som hadde begynt å selge dem, og de sa mange kjøpte.

Men hun sa av en merkelig grunn hun ikke visste hvorfor dabbet det kraftig av i slutten av november!

Hmm, lurer på hvorfor det dumme menneske.

Da er vi lei jula, la den begynne senere.

I påska selgte de bare påskegodt og julemarsipan.

Jula varer helt til påske lissom :ironi:

Skrevet

Min erfaring er at de som klager er de samme som kjøper. ;)

Skrevet

ÅÅÅhhh endelig julemarsipan! Synes det er kjempe godt jeg og JA jeg begynner alt nå å kjøpe julemarsipan!

Skrevet
Min erfaring er at de som klager er de samme som kjøper.  ;)

Sier du det? Jeg klager og jeg nekter konsekvent og kjøpe noe som helst som har ordet "jul" i seg før i desember. Jeg blir bare irritert.. :frustrert:

Skrevet (endret)

Det har liggi i butikken fra ifjord. De bare slenger det ut nå, for å få solgt det, siden ingen ville kjøpe det etter juletia i fjord.

PS. Det der var bare løyn... Tror jeg... Hadde ikke forundra meg om dem gjorde det da! Kan spørre Stine, for hu jobba på ICA før

Endret av Yme
Skrevet
Det har liggi i butikken fra ifjord. De bare slenger det ut nå, for å få solgt det, siden ingen ville kjøpe det etter juletia i fjord.

PS. Det der var bare løyn... Tror jeg... Hadde ikke forundra meg om dem gjorde det da! Kan spørre Stine, for hu jobba på ICA før

Det tror jeg ikke, jeg kjøpte for et par dager siden og den var fersk og veldig god! Selv om det egentlig er i det tidligste laget, måtte jeg bare prøvesmake. Den blir jo gammel til jul! :forvirret:

Skrevet
Det tror jeg ikke, jeg kjøpte for et par dager siden og den var fersk og veldig god! Selv om det egentlig er i det tidligste laget, måtte jeg bare prøvesmake. Den blir jo gammel til jul!  :forvirret:

Holdbarheten på sånne ting er driiiit lenge da! Å uansett om den er ny i butikken, så er den garantert ikke fersk!

Skrevet
Å uansett om den er ny i butikken, så er den garantert ikke fersk!

Det kan jeg skrive under på. Jeg nar nemlig jobbet i Nidar Bergene. I juni. Og det ble laget marsipangriser i fleng. Selv pakket jeg adventskalendere med sjokolade.

Skrevet
Sier du det? Jeg klager og jeg nekter konsekvent og kjøpe noe som helst som har ordet "jul" i seg før i desember. Jeg blir bare irritert..  :frustrert:

Signerer denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...