Gjest gutt21 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Først og fremst vil jeg bare si at jeg er gutt, og i og med at dette er et jenteforum, har jeg vel kanskje ikke noe å gjøre her. Men det er nettopp derfor jeg er her; jeg har aldri hatt en kjæreste og av den grunn har jeg aldri hatt sex. Fylte 21 i sommer, så føler jeg har gått glipp av mye. Det virker som alle mine venner og bekjente har hatt sex, mens jeg ikke har hatt det. Og det er så jævlig kjipt, fordi jeg må alltid skjule det. Kan aldri liksom innrømme at "JA, jeg er 21, og NEI, jeg har ikke hatt hverken kjæreste eller sex", fordi da vil folk mest sannsynlig le av meg og kalle meg taper. Det er veldig flaut og jeg skammer meg over det... Ok, jeg har ikke så god selvtillit, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tilbake selvtilliten heller. Jeg er grei mot jenter. Kanskje litt for snill. Men likevel føler jeg meg utnyttet. Hvorfor er mange av dere jenter slik? Og blir alltid så oppgitt når jenter flest foretrekker sleske, motbydelige drittsekker, bare fordi de er "bad boys". Men hvorfor velger mange av dere jenter slike idioter? Dere må da vite hva dere får! Slikt gjør meg oppgitt, fordi jeg ofte føler jeg ikke forstår meg på jenter. Jeg er snill og hjelpsom overfor dem, men de bare utnytter meg. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Kan noen av dere forklare hvorfor dere er slik dere er? Synes ofte jenter er veldig vanskelige å forstå seg på. Menn er kanskje en del simplere på akkurat det området... Men det som plager meg mest akkurat nå, er at jeg ikke har hatt sex og ikke har kjæreste. Det plager meg veldig, fordi jeg blir stadig påminnet at jeg er ensom. Alle mine venner har hatt kjæreste og alle har hatt sex (tror jeg da). Men ikke jeg. Føler virkelig at jeg har gått glipp av noe her; føler at jeg har gått glipp av en viktig del av ungdomstiden. Jeg har lyst til å komme meg ut av denne "onde sirkelen", men vet jaggu meg ikke hvordan. Jeg er redd for at jeg vil forbli en ensom fyr i all evighet hvis detet fortsetter. "Vær deg selv, så skal du se at alt går bra", får jeg stadig høre. Men jeg er jo meg selv! Men det nutter jo ikke. Jeg må visst antakeligvis endre stilen min totalt og bli en skikkelig drittsekk før jentene skal få øynene opp for meg. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Ta det med ro, jeg er ikke sint. Bare oppgitt over meg selv og hvordan ting er. Uansett, nok syting fra meg. Hadde satt god pris på om noen kunne svare på mitt hovedinnlegg, og gjerne komme med gode tips og råd, og gjerne svare på hvorfor en del av dere jenter liker idioter med et bra utseende, men dustete oppførsel.
minienthe Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 komme til meg du men seriøst... jenter liker gutter med selvtillit og er det en ting bad boysen har så er det selvtillit. men merker selv at nå som jeg straks er 26 så har interessen for bad boys falt drastisk, jeg vil ha en som er mer til å stole på.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Om et par år, når disse "badboysene" har satt unger på dem og stukket av, så blir det kanskje vår tur. I mellomtiden konsentrerer jeg meg om megselv og mitt, både når det gjelder utdannelse, jobb og interesser. Har et mer avslappet forhold til det nå, og dersom jeg må leve livet uten å finne den rette - so be it! Nå er jeg på ingen måte noen jomfru, men jeg forstår frustrasjonen. Var en 18-19 år da jeg debuterte. Når hormonene går amok, så kan det være lenge å vente.
minienthe Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Om et par år, når disse "badboysene" har satt unger på dem og stukket av, så blir det kanskje vår tur. ← he he, fiiine prevensjonen men ja, skjønner poenget ditt, har sett mye lignende selv
Gjest gutt21 Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Det er greit at badboysa har bøttevis med selvtillit. Kanskje litt for mye, etter min mening. Jeg synes bare slike folk er motbydelige, fordi de har en skikkelig frekk oppførsel og da synes jeg ikke det er noe særlig at de på en måte blir "belønnet" med å få en masse oppmerksomhet fra jentene pga sin tåpelige oppførsel. Hva er det dere ser i dem? Liker dere at de er skikkelig bad, eller tror dere at dere kan vende dem og gjøre dem snillere? Og ser dere ikke at gutten mest sannsynlig er en skikkelig fjott bak den tough guy-attituden han skjuler seg bak? Det er ikke verdt det. Dere fortjener så mye bedre.
måvite Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Bare et spørsmål. Du "ser" ikke bare på de "perfekte" jentene med 100 tonn selvtillit (og makeup)? Du har garanter ei jente som sitter i skyggen og drømmer om deg, men ikke tør ta steget fordi hennes selvtillit er end værre enn din. Konklusjon: Du er langt fra alene! Har aldri likt disse tøffe guttene med tonnevis av selvtillit (og et utrolig overlegent tryne)... Hadde jeg vært noen år yngre skulle jeg bedt deg ut på kino
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Syntes du er tøff jeg Om noen år er det du som er vinneren og boy boysa som er tapere. Det er en sånn som deg jenter vil gifte seg og få barn med. Mens bad boysa ender opp som ekle enslige 40åringer som sitter på barer å sjekker opp fjortiser hver kveld. Bare et spørsmål. Du "ser" ikke bare på de "perfekte" jentene med 100 tonn selvtillit (og makeup)? Du har garanter ei jente som sitter i skyggen og drømmer om deg, men ikke tør ta steget fordi hennes selvtillit er end værre enn din. Dette er jeg også helt sikker på. Finnes sikkert en jente i omgangskresten din som du regner som "uoppnåelig", men som egentlig forguder deg.
Gjest Gjest2 Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Det er greit at badboysa har bøttevis med selvtillit. Kanskje litt for mye, etter min mening. Jeg synes bare slike folk er motbydelige, fordi de har en skikkelig frekk oppførsel og da synes jeg ikke det er noe særlig at de på en måte blir "belønnet" med å få en masse oppmerksomhet fra jentene pga sin tåpelige oppførsel. Hva er det dere ser i dem? Liker dere at de er skikkelig bad, eller tror dere at dere kan vende dem og gjøre dem snillere? Og ser dere ikke at gutten mest sannsynlig er en skikkelig fjott bak den tough guy-attituden han skjuler seg bak? Det er ikke verdt det. Dere fortjener så mye bedre. ← Det er nok det at temmelig mange jenter ikke er så glupe sosialt og at de er dårlige til å tolke menn/gutter. De klarer ikke se forskjell på drittsekker og normale fyrer, derfor tror de (etter å ha blitt rundlurt mange ganger) at alle gutter er drittsekker (noe som selvfølgelig ikke stemmer). Myten sier jo at jenter er flinkere enn gutter sosialt, men det er bare tull. Jeg kjenner to drittsekker som hverken er pene, kjekke, hyggelige eller smarte, men de har alltid noe på gang med minimum 3-4 jenter. Slutter aldri å forundre meg over hvor populær man blir blant mange damer om man bare er frekk som f**n og forbanna sleip. Det er helt utrolig! Deres triks er å bruke mye penger på klær, late som de har mye penger (men begge får massevis av inkasso hver uke og brev fra namsretten osv.), de er rause med komplimentene til jentene, de fester mange ganger i uka, de lyver hvem som helst oppi trynet uten å blunke og de prøver seg på så og si alle jenter. Heldigvis er ikke alle jenter/damer like godtroende. NB! Vil bare nevne at jeg ikke på noen måte er misunnelig på disse to, for jeg blir kvalm bare jeg tenker på alle jentene som blir rundlurt av de. Tar gjerne i mot kommentarer fra damer som kan gi forklaringer på mysteriet om hvorfor en god del av dere lar dere rundlure av den slags menn/gutter.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Bare et spørsmål. Du "ser" ikke bare på de "perfekte" jentene med 100 tonn selvtillit (og makeup)? Du har garanter ei jente som sitter i skyggen og drømmer om deg, men ikke tør ta steget fordi hennes selvtillit er end værre enn din. Konklusjon: Du er langt fra alene! Har aldri likt disse tøffe guttene med tonnevis av selvtillit (og et utrolig overlegent tryne)... Hadde jeg vært noen år yngre skulle jeg bedt deg ut på kino ← Nei, langt ifra! Ser ikke bare på de perfekte jentene. De oppfatter jeg som gjerne dumme og altfor vulgære. Oversminkete jenter er noe av det verste jeg vet, og ofte bruker slike oversminkete jenter å være dumme og overfladiske som bare det, så de holder jeg meg unna. Foretrekker jenter med naturlig skjønnhet, og de må ikke være modell-vakre heller. Synes norske jenter generelt er veldig pene, men føler at jeg har lite å stille opp i forhold til dem. At jeg ikke har sjans i helvete på å få meg ei jente. At jeg ikke fortjener ei slik flott jente etc. Også tenker jeg ofte at "hvorfor i alle dager skulle hun være interessert i meg? Det er da nok av andre kjekke gutter som hun heller ville foretrekke" hvis jeg forelsker meg i ei jente. Jenter er litt sånn ukjent for meg, kan en vel si. Det høres skikkelig tragisk ut, men det er det. Aner ikke helt hvordan jenter tenker, og jeg ønsker ikke å drite meg ut foran en jente eller si noe galt, så det er nok en av hovedgrunnene til at jeg aldri tar initiativ til å ta kontakt med jenta jeg liker. Samme er det på byen. Jeg vet IKKE hva jeg skal si. om jeg gir kommentarer på hvordan hun ser ut, vil jeg nok bare fremstå som en gris som har lyst til å hoppe til køys med henne. Kommer jeg med dumme sjekkelinjer, vil jeg bare høres desperat ut. Og i det hele tatt er jeg veldig usikker på om jenter liker å bli sjekket opp når de er ute. Har jo ikke så veldig lyst til å få en smekk på kinnet, akkurat... Det er også en annen ting jeg lurer på: Hva synes dere jenter om 21-årige gutter som fremdeles er jomfru? Jeg er veldig flau over det, fordi det blir liksom ansett som en selvfølge at man har pult innen man er blitt myndig.
Gjest gutt21 Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 btw, var meg som skrev innlegget over.
Gjest gutt21 Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Det er nok det at temmelig mange jenter ikke er så glupe sosialt og at de er dårlige til å tolke menn/gutter. De klarer ikke se forskjell på drittsekker og normale fyrer, derfor tror de (etter å ha blitt rundlurt mange ganger) at alle gutter er drittsekker (noe som selvfølgelig ikke stemmer). Myten sier jo at jenter er flinkere enn gutter sosialt, men det er bare tull. Jeg kjenner to drittsekker som hverken er pene, kjekke, hyggelige eller smarte, men de har alltid noe på gang med minimum 3-4 jenter. Slutter aldri å forundre meg over hvor populær man blir blant mange damer om man bare er frekk som f**n og forbanna sleip. Det er helt utrolig! Deres triks er å bruke mye penger på klær, late som de har mye penger (men begge får massevis av inkasso hver uke og brev fra namsretten osv.), de er rause med komplimentene til jentene, de fester mange ganger i uka, de lyver hvem som helst oppi trynet uten å blunke og de prøver seg på så og si alle jenter. Heldigvis er ikke alle jenter/damer like godtroende. NB! Vil bare nevne at jeg ikke på noen måte er misunnelig på disse to, for jeg blir kvalm bare jeg tenker på alle jentene som blir rundlurt av de. Tar gjerne i mot kommentarer fra damer som kan gi forklaringer på mysteriet om hvorfor en god del av dere lar dere rundlure av den slags menn/gutter. ← Godt sagt! Jeg er så enig. Men jeg skjønner ikke hvorfor disse sleipe, motbydelige gutta skal få så mye oppmerksomhet fra jentene. Slike folk burde bli utstøtt fra samfunnet som de ufyselige drittsekkene de er. Forhåpentligvis vil de da skjønne at de trenger å legge om oppførselen sin, og behandle folk (og jenter) med respekt. Slike (unnskyld utrykket) vandrende pikkhuer burde bli ignorert av jenter, og ikke bli "idolisert", slik som det gjerne er nå for tiden. Får jo stadig høre fra mange jenter at man skal være seg selv, men dette stemmer jo ikke. Det er j oså snart man legegr om oppførselen sin, og bli en slesk kødd man virkelig får oppmerksomhet fra jentene. Det er skikkelig trist at det er slik, og jeg blir så utrolig frustrert av slikt.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Til trådstarter: Dette høres ut som meg for 3 år siden. Hadde samme frustrasjonen, men så plutselig dukket den rette opp. Vi var ilag i 4 måneder før vi hadde sex. Begge var jomfru, og når vi endelig bestemte oss for å ha sex, var det en en helt fantastisk og uforglemmelig opplevelse. Håper egentlig for din del at du klarer å holde deg helt til du finner den rette (den dama som sitter i skyggen og bare venter på å få satt klørne i deg). Når du bryter jomfrudommen med den du virkelig elsker, skjønner du at du ikke har ventet forgjeves. Hvis du bryter jomfrudommen på et ONS har du ikke like mye igjen for det som hvis du bryter jomfrudommen med den du elsker Vent, finn den rette, og elsk!!!
Gjest gutt21 Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Til trådstarter: Dette høres ut som meg for 3 år siden. Hadde samme frustrasjonen, men så plutselig dukket den rette opp. Vi var ilag i 4 måneder før vi hadde sex. Begge var jomfru, og når vi endelig bestemte oss for å ha sex, var det en en helt fantastisk og uforglemmelig opplevelse. Håper egentlig for din del at du klarer å holde deg helt til du finner den rette (den dama som sitter i skyggen og bare venter på å få satt klørne i deg). Når du bryter jomfrudommen med den du virkelig elsker, skjønner du at du ikke har ventet forgjeves. Hvis du bryter jomfrudommen på et ONS har du ikke like mye igjen for det som hvis du bryter jomfrudommen med den du elsker Vent, finn den rette, og elsk!!! ← Hvor gammel var du da, og hvordan kom du i kontakt med denne jenta? Jeg er dessverre håpløs på å ta kontakt med jenter. Er redd for å skremme dem ved å si noe galt, eller at de kanskje ikke har lyst til å ha noe med meg å gjøre og i hvert fall ikke være kjæresten min. Og i så fall, hvordan tar man det steget ut fra å bare være venn til å bli kjæreste? Skulle ønske jenter kunne ta mer initiativ til å ta kontakt - både til vanlig, men spesielt når man er ute på byen.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Angående hvordan sjekke opp ei jente. Jeg ville ikke satset på å sjekke noen opp på byen. Da blir du nok sidestilt med disse sleske badboysa som du hater. Finn deg en jente du LIKER. Norske, naturlig pene uten å være billedskjønne, "skikkelige" jenter som ikke har sagflis til hjerne, er nok ikke så uoppnåelige som du tror. Ofte er det dårlig selvtillitt som skjuler seg bak "hard to get" fasaden. Snakk med henne når dere sees, se henne i øynene når du snakker, behandle henne skikkelig. Vær glad når du ser henne, vis det, smil. Hvis det gjengjeldes, gå videre. Vis at du vil mer. Ta kontakt, tilbring tid med henne. Gi deg ikke før du får henne. Hold rundt henne, og når tiden er rett, kyss henne. Derfra pleier ting å gå av seg selv. Det er også en annen ting jeg lurer på: Hva synes dere jenter om 21-årige gutter som fremdeles er jomfru? Jeg er veldig flau over det, fordi det blir liksom ansett som en selvfølge at man har pult innen man er blitt myndig. For å si det sånn, ei jente som gjør narr av deg pga det er ikke noe å samle på!
Adonia Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Det er også en annen ting jeg lurer på: Hva synes dere jenter om 21-årige gutter som fremdeles er jomfru? Jeg er veldig flau over det, fordi det blir liksom ansett som en selvfølge at man har pult innen man er blitt myndig. ← jeg er også 21, og jeg har et par kamerater som fortsatt er jomfru. det er jo ikke sånn at vi bryr oss om det, eller "ser ned" på dem fordet. ikke ble jeg spesielt overrasket da jeg fikk vite om det heller - er jo mange gutter som debuterer seint. vet at de ikke synes det er så spesielt kult, og blir flau hvis det blir snakk rundt sex når vi er mange samlet. Så du er ikke akkurat alene, men det er vel kanskje ingen stor trøst. din tur kommer sikkert snart - og jeg må jo si at jeg synes det heller er bedre å ha sex litt seint (når man virkelig er klar for det) enn å debutere alt for tidlig.
Gjest Hei!! Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg var 23 år. Hvis du vil finne den rette, må du være deg selv, spiller du en annen, vil forholdet ryke etter en kort stund. Jeg er ikke noe glansbilde av en mann, men jeg vet at jenta mi ble forelsket i meg pga at jeg var meg selv, og faktisk var typen som ikke harvet over damer på ONS. Vi var tilfeldigvis naboer i et bokollektiv, vi møttes tilfeldigvis når vi kom hjem fra jobb og utvekslet noen ord. Dette utviklet seg til et vennskap som igjen utviklet seg til et samboerforhold, ( hadde 3-årsdag i går) Jeg hadde følelsen av at jeg var en lite attraktiv mann, men pga persoligheten min, og av at jeg faktisk ikke var en rundbrenner, falt dama mi pladask for meg. Hadde lenge trodd at jeg aldri ville finne en pen dame som ville være sammen med meg, men dama mi er faktisk i toppmodellklasse. Jeg tror ikke vi hadde vært ilag hvis jeg var en rundbrenner som harvet over alt og alle på ONS, så jeg tror bare du skal ha litt is i magen, og vente til du finner "den rette" Vet at det er frustrerende å ikke ha hatt sex når man er så gammel som du er, men jeg tror du har feil fokus. Ikke fokuser på at det er et nederlag at du akdri har hatt sex, men fokuser på at det er ett pluss at du aldri har hatt sex når du finner den rette
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Tar gjerne i mot kommentarer fra damer som kan gi forklaringer på mysteriet om hvorfor en god del av dere lar dere rundlure av den slags menn/gutter. Ikke for å være fordømmende, men damer som blir rundlurt av "den slags menn" er ofte enten bare like sneversynte og bare ute etter å få seg noe selv eller så er det skikkelig, tragiskt naive. Ofte referert til som enten "løse" eller "frigjorte" alt etter som. Ikke noe jeg vil forbindes med iallefall, men jeg er visst ganske prippen.
Gjest gjest2 Skrevet 7. oktober 2006 #18 Skrevet 7. oktober 2006 Ikke for å være fordømmende, men damer som blir rundlurt av "den slags menn" er ofte enten bare like sneversynte og bare ute etter å få seg noe selv eller så er det skikkelig, tragiskt naive. Ofte referert til som enten "løse" eller "frigjorte" alt etter som. ← Ja, er den konklusjonen jeg også har hatt (men ikke turt å si..)
minienthe Skrevet 7. oktober 2006 #19 Skrevet 7. oktober 2006 Det er også en annen ting jeg lurer på: Hva synes dere jenter om 21-årige gutter som fremdeles er jomfru? Jeg er veldig flau over det, fordi det blir liksom ansett som en selvfølge at man har pult innen man er blitt myndig. ← tror faktisk jeg hadde likt det jeg, tanken på å være den første for en gutt å kunne "lære han opp" tiltaler meg men som de andre her sier, ikke hiv deg på den første og beste men vent til du finner ei du føler deg trygg på.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Er langt i fra noen selvfølge og ha hatt sex før man er myndig. Selv var jeg 25 år og min kjæreste var 27 år. Jeg er og har vært den eneste jenta for han og jeg må si det gjorde meg bare mer forelsket i han. Når han fortalte det til meg synes jeg det var litt rart, men jeg føler meg beæret over og ha vært hans første. Ikke minst nyter jeg fordelen av og ha lært han opp fra grunnen av. Han er blitt den beste elskeren jeg har hatt noen sinne så selv om man debuterer sent kan man bli en meget god elsker. Trenger ikke skamme deg ovenfor en jente du liker at du ikke er erfaren. De fleste, iallefall de som er værdt og samle på, ville bare syntes det er sjarmerende. ikke noen skam og vente til en man virkelig er glad i dukker opp. Synes igrunn det er ille slik det er blitt nå med at mange 13-14 åreninger har masse sex med mange forskjellige. Tenåringer blir gravide og kjønnsykdommer florer. Jeg var iallefall ikke klar for sex i tenårene. Synes det er rart at dagens tennåringer er det. Ikke stress med dette. Det dukker nok opp en jente når du minst venter det. må bare ha tolmodighet. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå