komma Skrevet 21. januar 2003 #1 Del Skrevet 21. januar 2003 Takk for respons. Er nok best ikke å fortelle noe til han som ikke vet. Synes jo ikke noe om mennesker som legger seg etter de som er opptatt. Men det er jo opp til ham å avvise da. Kan jo ikke være sur på henne som ble forelska i min mann, slike følelser er sterke - men det var ikke hun som svek meg, hun har ikke ansvar ovenfor meg. Bortsett fra at en jo i det minste kan prøve- så godt en kan iallefall- å drepe slike følelser før de får utviklet seg. Spesielt der det er barn med i bildet. Når en har stiftet familie, mener jeg bestemt at egne behov må komme i annen rekke. Ja så gammeldags er jeg. Nå kan jo forhold være så dårlige at det beste er å gå vær sin vei, men gir en ikke opp litt for lett i dag? Jeg har bestemt meg for å ignorere henne, stole på min mann igjen ( kan tro det er vanskelig,blir litt små paranoid etter sånne hendelser), og ikke informere hennes uvitende mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. januar 2003 #2 Del Skrevet 21. januar 2003 Ikke fortell mannen hennes noe. Uansett, de er ikke ditt ansvar. Bare overse henne totalt, vis at hun er deg revnende likegyldig. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. januar 2003 #3 Del Skrevet 21. januar 2003 Enig m Lisa-Beth; se fremover nå og ikke plag deg selv m å tenke på hva denne jenta kan finne på....Enten stoler du på ham el så gjør du d ikke...... Jeg tror d dummeste du kan gjøre nå, er å blande mannen hennes inn i dette, enten du nå gjør d for å skade henne el du mener at du gjør d for å redde ditt eget forhold..... Ikke gjør situasjonen verre enn den allerede er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #4 Del Skrevet 21. januar 2003 Tror nok det er lurest å ikke blande inn hennes mann. Sannheter har en tendens til å komme for en dag. Så mest sannsynlig får han vel engang vite noe. Hun må jo leve med det, ille nok sikkert - om hun har noen samvittighet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #5 Del Skrevet 22. januar 2003 Herregud! for en utrolig latterlig kommentar. "hvis hun har noe samvittighet".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. januar 2003 #6 Del Skrevet 22. januar 2003 Han fortjener å kunne ta stilling til om dette er dama han vil ha i fremtiden-synes jeg. Ingen har jo lyst til å fortelle sånt men... ..det kan godt være at hun holder på rundt flerer steder,drar med seg det ene og det andre.. ingen fortjener sånne samboere/kjæresten/kone/mann. Til deg,må si det var edelt gjort å tilgi han.. du skal kunne ha han i hånda di uten at han mukker ette dette. Synes jeg igjen.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #7 Del Skrevet 26. januar 2003 Informér hennes mann!!!!!!!!!!!!!! Jeg gjetter på at han blir kjempeglad for opplysningene. Informasjon betyr alt!!!!!!!!!!!!!!! Da får han anledning til å ta stilling til spørsmålet, noe han ikke har i øyeblikket, siden han svever helt i det uvisse --------------------------- Urettferdig assa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. januar 2003 #8 Del Skrevet 26. januar 2003 Ja, d blir nok helt sikkert KJEMPEGLAD!!!!! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. januar 2003 #9 Del Skrevet 28. januar 2003 Chimp skrevJa, d blir nok helt sikkert KJEMPEGLAD!!!!! ... Ja det kan faktisk godt tenkes det... Hvis du selv hadde vært i den situasjonen at du .. lurer og tviler - kan det faktisk være godt å få visshet ... så er det opp til ham hva han vil gjøre. Snakker av egen erfaring ... hadde noen sagt noe til meg - hadde de spart meg for et h*****es år :evil: . Så si fra til ham du ... (og kanskje hun finner ut hva hun holder på å miste .. og lar din mann være i fred.... ) Lykke til - uansett hva du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
komma Skrevet 28. januar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 28. januar 2003 Jeg kommer ikke til å fortelle ham det. Bør sies at denne mannen er totalt ukjent for meg, hadde det vært en bekjent eller lignende hadde jeg nok handlet anderledes. For da måtte jeg forholdt meg til ham i en eller annen sammenheng, det ville blitt vanskelig. Slipper det nå. Hun ble veldig oppskaket da jeg truet med å informere ham. Lurte på hvorfor jeg skulle det. Er enig i at jeg også gjerne ville vært informert, men vet ikke hvordan jeg hadde tatt det, hvis en totalt fremmed kom med en sånn avsløring...Kanskje klarer de to å gå videre, vil nødig ødelegge - og hvorfor skulle jeg det? Det er sikkert straff nok og vondt nok å gå rundt alene med denne hemmeligheten, for henne. Og er hun slik at hun må bekreftes av andre menn hele tiden, så er jeg overbevisst om at hun en dag detter ned av linen. Sannheten har en tendens til å komme før en dag - før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå