Gjest Gjest_Rosen_* Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei!! Så er det slik at mange møter sin partner gjennom jobben, er det ikke?? Jeg er som mange andre her, lei av å være singel. Men så er jeg ganske kresen og vet godt hva jeg vil ha hos en man. Jeg er ikke lett å ha med gjøre. Og er lei av den gode gamle overfladisk uteliv med alkohol i bilde. Jobber i helsevesenet, hjemmetjenesten, tenner ikke på menn som jobber i pleien. Jeg vurderer å skifte jobb bare for å finne meg en partner. Men hvilken arbeidsplass bør jeg se etter? Noe annet enn byggebransjen, politiet, brannvesenet. Alder som jeg ser etter er 30-40 år. Jeg er selv 29 år. Har du noen forslag?
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vurderer å skifte jobb bare for å finne meg en partner. Men hvilken arbeidsplass bør jeg se etter? ← Du kødder nå?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Du kødder nå? ← Jeg skulle til å spørre det samme
Limitit Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 La nå damen få bruke de metodene hun trenger for å finne seg en mann da. Hun kan sikkert søke om mannejaktpermisjon fra jobben et års tid. Når hun har funnet han, så kan hun gå tilbake til jobben igjen. Høres vel greit nok ut det. Er man desperat, så er man desperat. I krig og kjærlighet er allting tillatt sies det. Synes ikke ideen er så ille jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, for noen så er det nok det. Og for noen er lykken en dame. So what? Hva er problemet liksom?
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe problem, med mindre du bytter jobb for å finne deg en mann.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Er vel hennes problem det, om hun synes det er verdt å bytte jobb for, så la henne bytte jobb da. Kan ikke skjønne hvilken skade det skulle gjøre? Hun jakter vel bare på den store kjærligheten. Synes det er verre med folk som står fram på tv og viser fram sin desperasjon etter kjæreste. Det er desperat det.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Er vel hennes problem det, om hun synes det er verdt å bytte jobb for, så la henne bytte jobb da. Kan ikke skjønne hvilken skade det skulle gjøre? Hun jakter vel bare på den store kjærligheten. Synes det er verre med folk som står fram på tv og viser fram sin desperasjon etter kjæreste. Det er desperat det. ← Lar henne gjøre det jeg. Synes bare det er verdens dårligste grunn til å bytte bransje.
punktom Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Da er det bare å gå tilbake til skolen og utdanne deg til ingeniør. Hvem vet, kanskje du til og med treffer noen på studiet (lite sannsynlig da de aller fleste vil være 10 år yngre, men hvem vet) og så kan du hoppe av og gå tilbake til din gamle jobb.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Bli buss- eller drosjesjåfør. Masse menn i de yrkene. Eventuelt kan du prøve å bli trailersjåfør. Du får sikkert være med på masse action på truckstoppene dersom du ønsker det.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Andre sjekketips: http://www.femina.no/php/art.php?id=309644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå