Ueland Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Bare jeg som herjet litt her, det skal være fikset nå Dog ble tittelen din litt ødelagt grunnet dette.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ser ikke noen kinesiske tegn, men små firkanter med spørsmålstegn inni. De dukker opp der man har brukt æ, ø eller å. (Altså de tre norske bokstavene)
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, plutselig ble alle æ,ø,å - bokstavene diamantformet med spørsmålstegn i.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Bare jeg som herjet litt her, det skal være fikset nå Dog ble tittelen din litt ødelagt grunnet dette. ← Hva mer har du herjet med? Hele forumet trynet jo. Er det din feil?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Det er bare snakk om hvilket tegnsett som brukes. Overgangen til UTF-8 går joggu sent..
Ueland Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Det er bare snakk om hvilket tegnsett som brukes. Overgangen til UTF-8 går joggu sent.. ← Problemet varte bare et par minutter men siden webserveren tolket de postene som kom da som "teite" er det lite å gjøre med de.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe. Spiller ingen rolle for meg. Akkurat dette med tegnsett kan jo løses på mange måter, da
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg mener, de som plages av dette kan jo bare bytte over til UTF-8 som forvalgt tegnsett i nettleseren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå