Nightingale Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Skjønner dere hva jeg mener med skinne? Øverst og nederst på plakaten kan det festes plastlister. Den øverste har en snor som skal festes over stiften i veggen, den nederst for at ikke plakaten krøller seg. Plaketen er så stor at jeg ikke får en (billig nok) ramme til den. Den er ca. 100cmx100cm..
Orthia Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har kjøpt slike i lekebutikk (hvor de selger plakater).
Nightingale Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Har funnet noen steder nå, blant annet på free record shop i oslo.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Sånne har jeg sett på de samme stedene som selger plakater. For eksempel i musikkbutikker, lekebutikker, bokhandlere.. Se etter de der hvor plakatene står (der hvor de har sånne plakathyller hvor man kan bla igjennom og se på alle), de pleier å ligge ved siden av. Kanskje en rammebutikk også har slike? edit: Jeg så ikke at det var du som hadde funnet det allerede. Endret 12. oktober 2006 av Gjenglemt sykkellås
Nightingale Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg ringte litt rundt i dag, og de hadde det ikke på de 2 fotobutikker jeg ringte, den ene en stor kjede. Jeg fant noen litt kortere på internett, men den jeg skulle ha måtte være rundt 100 cm. Jeg fant noen sider som hadde sånne skinner, men noen av dem var ganske dyre (og brede og gasnke dominerende). Men da fant jeg det i all fall på free record shop, og de var i all fall 93 cm. Håper bare de forstod hva jeg mente da jeg forklarte det da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå