Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Helena Rubinsteins Force-C en stund, men den er så dyr. Hvilken øyenkrem vil dere anbefale? Bør det ikke være en som ikke inneholder vann nå som det begynner å bli kaldt ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker best Harmonie fra Decleor. Det med vann tror jeg ikke er så viktig; vannet fordamper før du går ut uansett.

Skrevet

Jeg liker best en fra Lancome som heter noe med hydra. Kommer i hvit flaske/tube

Skrevet

den fra dermalogica - intensive eyecare, og stri vectin

Skrevet

ja.. og intensive night repair fra estee lauder

Skrevet

Da lar jeg Harmonie fra Decleor bli min neste øyenkrem - eller gele, da. Den hadde de nemlig på Strawberrynet til under 200 kroner :klappe:

Gjest Deception
Skrevet
Da lar jeg Harmonie fra Decleor bli min neste øyenkrem - eller gele, da. Den hadde de nemlig på Strawberrynet til under 200 kroner  :klappe:

Harmonie er ikke en gele, til tross for navnet. Det er en litt tykk kremgele, og den gir masse fukt. :)

Skrevet

Min favoritt er Matis. Øyegeleen om morgenen og Balmen på kvelden.

Skrevet

Hmmm, når jeg går inn på strawberrynet koster den 205 kroner.... (Decleor Harmony)

Skrevet
Hmmm, når jeg går inn på strawberrynet koster den 205 kroner.... (Decleor Harmony)

Jeg har kjøpt så mye der, så jeg har ti prosent rabatt :sjarmor:

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg liker Total eye care fra Dermalogica. Og Happymology (eller noe sånt...) fra Guerlain.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med The Body Shop sin Vitamin E øyekrem. Kommer i en liten rosa tube.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...