Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å spare til litt lengre hår, nå er det en sånn mellomting av kort og halvlangt. Men vet ikke hva jeg skal gjøre for å få liv i det, det henger liksom bare der. Har ganske fint (=tynt) hår, som er ganske vanskelig å style egentlig, men noe må da finnes?

Tenkte på noe som kan gjøre det rufsete bak og holde det sånn. Heller noe som gjør det matt enn noe som gjør det blankt. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KMS har en god spraypaste på grønn flaske. Den heter Paste Up Spray. Veldig, veldig god til den hårlengden. Men spray i hånda, ikke rett på håret, så får du mer kontroll med hvor mye som kommer.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Prøv Redken Rough Paste, den er super!

Skrevet

Pearl styler fra Wella (fås hos frisøren). Veldig bra!

Skrevet

Jeg vil anbefale den grå boksen fra Renati. Gir bra hold, er drøy og lukter godt :)

Skrevet

Takk for svar! Søkte her for å finne ut litt mer om rough paste og den fra kms. Stemmer det at de ikke er så bra til mørkt hår? At sånne mattende produkter kan gjøre at mørkt hår bare ser fett ut?

Nå er jeg mørk blond, men har planer om å farge det i nær fremtid. Mye man skal ta hensyn til :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet

Rough Paste lukter veldig sterkt; personlig takler jeg ikke lukta i det hele tatt. Og det stemmer at KMS gjør at mørkt hår ser litt skittent ut, noe jeg ikke liker.

Hvis du vil ha noe som gir glans OG hold, men som fortsatt er en paste, synes jeg D:struct fra D:fi er ganske bra.

Jeg har hår som er farget svart, og holder også på å spare litt. Nå har jeg en lengde som en kort bob (som Amelie fra Montmartre), og liker egentlig best Creative Styler fra Nikita. Det er en gele med perlemorspartikler som gir glans og ganske sterkt hold.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Synes ikke Rough Paste lukter så sterkt jeg. Lukten forsvinner ihvertfall fort. Jeg er brunette og har aldri hatt noe problem med at håret blir matt av Rough Paste :)

Defines nye Fiber Paste er jo et billig alternativ, men jeg har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke hvordan den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...