Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har litt problemer med å holde økta ut. Alså at den er istand til å utføre sitt oppdrag :sjenert: vi har prøvd i snart et halvt år uten å bli gravide, men siden vi sjendent har sex pga hans problem så er det jo ikke rart. Han lurer i den forbindelse på om det er andre måter å gjøre ting på -- aslå få overført hans sæd fra han til meg, det vil si er at han ronker for så sprlyte det inn i meg med enn væske sprøyte..

Har dere prøvd dette? har hørt om noen som har gjort dette og de fikk barn... Vet dette høres helt rart ut, men hva kan man gjøre?

tips/ tilbake meldinger...

ps: jeg har vært til sjekk så jeg er helt fin. og hans sperm er fin

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han lurer i den forbindelse på om det er andre måter å gjøre ting på -- aslå få overført hans sæd fra han til meg, det vil si er at han ronker for så sprlyte det inn i meg med enn væske sprøyte..

Det går helt fint :)

Skrevet

Har du prøvd det? kjøpte en væskesprøyte som vi bruker, gjør du også det?

Skrevet
Har du prøvd det? kjøpte en væskesprøyte som vi bruker, gjør du også det?

Har ikke forsøkt det selv nei, men kjenner flere som har gjort det.

Kort sagt: Slik sprøyte du gir katter medisin med, sæd i den, og den inn i deg. Opp med baken en stund, og kryss fingrene :)

Skrevet

Ellers er jo ikke 6 mnd særlig lenge med prøving da!

Du skriver at han har problemer med å utføre sitt oppdrag, åssen skal du da få sperm til sprøyta??

Skrevet

Vet om et kvinnepar som fikk litt sæd av en mann slik. Funket veldig fint, for de har en gutt på to. Han runket i en kopp. De sugde det opp i sprøyta, og inn i hun ene. Opp med rumpa. Og vips en sønn.

Skrevet
Du skriver at han har problemer med å utføre sitt oppdrag, åssen skal du da få sperm til sprøyta??

Det finnes en del menn som har problemer med å få utløsning under samleie, men som klarer det helt fint på egenhånd.

Jeg tror for øvrig at selvinseminering er langt mer vanlig enn vi tror! Det finnes mange par som av forskjellige grunner ikke kan eller vil gjennomføre fullbyrdet samleie p.g.a. slike problemer som trådstarter beskriver og f.eks. vaginisme.

Det skader jo ikke å forsøke, men husk at sæden må være så fersk som mulig!

Skrevet

Takk for svar:) min man har prob med å holde ut økta og komme inn i meg ,men han har ikke noe prob med å komme på egenhånd.

Jeg lurte på hva slags engangssprøyter man bør bruke?

Skrevet

Om du spør etter “sprøyte til å gi katter ormekur med” på apoteket så ser de passe ut i størrelsen i mine øyne. Ned en størrelse “gi mat til nyfødt kattunge”.

Eller du kan ta den ærlige “jeg skal selvinseminere, gi meg en engangssprøyte som passer i en vagina takk” og se reaksjonen på de andre kundene :ler:

Det er ikke store utvalget annet enn at noen er i blank plast og andre er i matt, stempelet kan også være hvitt eller svart. Mer avansert teknikk er det faktisk ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...