Smilla78 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet når klokka skal stilles tilbake? Vil nødig komme en time for tidlig på jobb på mandag. Vet ikke om dette er riktig plass å poste dette men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Natt til siste søndag i oktober, som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk! Glemmer når det er hvert år jeg. Alzheimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 28. oktober 2006 #4 Del Skrevet 28. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2006 #5 Del Skrevet 28. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere ← Nei, den blir en time lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nei, den blir en time lengre... ← En time lengre. Og der jeg jobba fikk man ikke betalt for den ekstra timen. Og slik var det til våren og. Vanlig lønn. Surt. Eller greit å få en time ekstra betalt på våren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adolf Hykler Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere ← Skal bli spennende å høre hvordan den en time kortere nattevakta virket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå