Smilla78 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet når klokka skal stilles tilbake? Vil nødig komme en time for tidlig på jobb på mandag. Vet ikke om dette er riktig plass å poste dette men.
Arkana Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Natt til siste søndag i oktober, som alltid.
Smilla78 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk! Glemmer når det er hvert år jeg. Alzheimer.
Wayah Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere
Hu i Svingen Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere ← Nei, den blir en time lengre...
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Nei, den blir en time lengre... ← En time lengre. Og der jeg jobba fikk man ikke betalt for den ekstra timen. Og slik var det til våren og. Vanlig lønn. Surt. Eller greit å få en time ekstra betalt på våren da.
Adolf Hykler Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Woho, nå ble jeg glad! Det betyr vel at nattevakta mi i morra(natt til søndag asså) blir en time kortere ← Skal bli spennende å høre hvordan den en time kortere nattevakta virket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå