Amanlis Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er det lov å riste tepper og å kaste hybelkaninene utfor verandaen når man bor i blokk? Eller er det noe hvert enkelt borettslag må lovregulere selv?
**Tingeling** Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Fy fy! Det står sikkert i borettslagsreglene.. ganske vanlig regel det.
Pasha Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Det er i allefall ikke lov i sameiet der jeg bor. Riste og støvsuge inne i stedenfor tenker jeg miros
Arwen Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Vi hadde et sånt stativ bak den blokka jeg bodde i hvor vi kunne riste tepper. Man må hvertfall ta det med seg ut. Ikke veldig moro for de med veranda under din å få alle hybelkaninene inn der.
Amanlis Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2006 Det er i allefall ikke lov i sameiet der jeg bor. Riste og støvsuge inne i stedenfor tenker jeg miros ← Så kan man gjerne henge de ut til lufting etterpå.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Så kan man gjerne henge de ut til lufting etterpå. ← Der jeg bodde før var det absolutt ikke lov til å lufte noe som helst på balkongen, alt måtte ut på "baksida" så ikke naboen fikk all dritten man selv ville bli kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå